The Dust pokazuje nową strategię

Studio chce zwiększać liczbę premier i przychody. W planach jest też przechodzenie na model self-publishingu oraz wzrost zatrudnienia.

Publikacja: 23.05.2023 21:00

The Dust pokazuje nową strategię

Foto: Adobestock

The Dust chce stopniowo zwiększać planowaną liczbę premier gier: od dwóch rocznie w latach 2023–2024 (wszystkie mają być realizowane z wydawcami), poprzez trzy rocznie w okresie 2025–2026 (jedna trzecia ma być wydana w modelu self-publishingu), docelowo do czterech w latach 2027–2028 r. (w tym trzy w modelu self-publishingu).

– Aby zbudować silną pozycję rynkową, postawiliśmy sobie za cel osiągnięcie globalnego sukcesu, rozumianego jako produkcja przynajmniej jednej gry, której sprzedaż netto przekroczy 1 mln sztuk w okresie roku od premiery, a prawa własności intelektualnej do tej gry pozostaną w grupie – zapowiada Jakub Wolff, prezes The Dust.

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów parkiet.com

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji Parkiet.com

Zyskaj pełen dostęp do analiz, raportów i komentarzy na Parkiet.com

Technologie
Walka o Brand24. Semrush: 1,5 zł to nasze ostatnie słowo
Materiał Promocyjny
Sztuczna inteligencja może być wykorzystywana w każdej branży
Technologie
Ludzie Cyfrowego Polsatu o kursie i dywidendzie. Co czeka giełdowych inwestorów?
Technologie
Nvidia największą spółką na świecie. Kiedy osiągnie 4 bln dolarów kapitalizacji?
Technologie
Nvidia największą spółką świata. Powtórzy historię Cisco z bańki dot-com?
Technologie
Szaleństwo na akcjach telekomu z Gdańska. Dwóch chętnych inwestorów
Technologie
W 4 lata zyski się potroiły, a kurs dołuje. Analitycy tłumaczą, o co chodzi z Tekstem