Szacunkowe wyniki producenta gier po I półroczu pokazały znaczącą poprawę względem ubiegłego roku, co ma być zasługą sukcesu gry „The House of the Dead: Remake”, która swoją premierę miała w kwietniu.

W okresie kwiecień–czerwiec szacunkowe przychody zwiększyły się o 223 proc., do 17,7 mln zł. Zysk netto w tym czasie sięgnął 5,7 mln zł, podczas gdy w II kw. 2021 r. strata netto wyniosła 0,6 mln zł. Tak udany II kw. znacząco podbił wyniki za I półrocze. Szacowane przychody w tym czasie podskoczyły o 82,8 proc., do 23,7 mln zł, a zysk netto o 278 proc., do 5,9 mln zł.

Wydaje się więc, że zarząd spółki dobrze przewidział kształtowanie się wyników. Komentując rezultaty za I kw., podkreślano, że to gry, które wejdą na rynek od II kw., poprawią sytuację finansową. „Spodziewamy się, że przed spółką mocny pod względem wynikowym, jak i marketingowym rok. Wszystkie planowane na 2021 r. remaki zostały przesunięte na 2022 r. Wiemy z ostatniej konferencji, że obecnie pięć remaków jest ukończonych bądź w zaawansowanej fazie. Szacujemy, że spółka będzie w stanie w tym roku wypracować 16,8 mln zł zysku netto” – zwracali uwagę eksperci DM BDM w rekomendacji z marca. Zgodnie z aktualnym harmonogramem wydawniczym w III kw. zadebiutują m.in. „Hollow 2” czy „Professional Fishing”.