1. RAPORT BIEŻĄCY
2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)
3. INFORMACJE O PODMIOCIE
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | ||||||||||||
Raport bieżący nr | 18 | / | 2023 | |||||||||
Data sporządzenia: | 2023-12-22 | |||||||||||
Skrócona nazwa emitenta | ||||||||||||
MADMIND STUDIO S.A. | ||||||||||||
Temat | ||||||||||||
Informacja o sytuacji operacyjnej w Spółce | ||||||||||||
Podstawa prawna | ||||||||||||
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne. | ||||||||||||
Treść raportu: | ||||||||||||
Zarząd Madmind S.A. z siedzibą w Bydgoszczy („Spółka”, „Emitent”) informuje, że w związku z niesatysfakcjonującymi wynikami sprzedażowymi gry Paranoid, której premiera miała miejsce w dniu 15 grudnia 2023 r., a o której wynikach Emitent poinformował raporcie bieżącym nr 17/2023 z 18 grudnia 2023 r., podjął decyzję w zakresie reorganizacji obecnie prowadzonej działalności. Celem optymalizacji kosztów operacyjnych Zarząd Emitenta podjął decyzję o istotnym zmniejszeniu zespołu pracowniczego oraz rozwiązaniu planów obecnej i dalszej współpracy z kilkoma firmami zewnętrznymi. Rozwiązaniu uległ przede wszystkim zespół odpowiedzialny za projekt Paranoid. Działania te pozwoliły obniżyć koszta operacyjne firmy o około 50%. Całkowity koszt prac programistycznych w projekcie wyniósł na dzień 31. października 2023 1,7 miliona złotych (przy budżecie całkowitym szacowanym na około ~4,8 mln zł). Emitent wskazuje, że wszystkie rozwiązania technologiczne stworzone przez ten zespół pozostaną w Spółce i będą wykorzystane przy innych produkcjach (np. systemy walki, sztuczna inteligencja wrogów, system menu oraz interakcji, inne), w tym przy produkcji gry „Lust of God”. Takie rozwiązanie pozwoli na ograniczenie budżetów przyszłych produkcji, odciążając je o wykonane już technologie. Jednocześnie Emitent podjął strategiczną decyzję o skupieniu się na trzech kluczowych dla Spółki produkcjach: - Tormentor (zakładana premiera w 4 kw. 2024 r.), - Jinn (zakładana premiera 20 czerwca 2024 r.) oraz - Lust of God (zakładana premiera w 2025 r.). Poza tworzonymi wewnętrznie tytułami, w 2024 r. ukończone mają zostać także gry tworzone w modelu na zlecenie, tj.: - Succubus Runner (wersja mobile, premiera 1 kw. 2024 r.), - Help Me! (wersja PC, premiera 1 kw. 2024 r.), - Paranoid (port na konsole 2024 r.), - Succubus – aktualizacja gry (PS4, PS5) oraz wydanie DLC + porty konsolowe na platformy Xbox i Switch. Prace nad grami Agony: Lords of Hell, Sanctus, Unborn, Inside Us, Sirens oraz Straw Fields zostały wstrzymane przynajmniej do końca roku 2024. W ocenie Zarządu Emitenta podjęcie wskazanych działań pozwoli za zabezpieczenie sytuacji finansowej Spółki oraz realizowanie prac nad kluczowymi tytułami w portfolio Emitenta. Podstawa prawna: Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne. |
MESSAGE (ENGLISH VERSION) | |||
INFORMACJE O PODMIOCIE>>>
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
2023-12-22 | Tomasz Dutkiewicz | prezes zarządu |