| W nawiązaniu do raportu ESPI nr 20/2020 z dnia 1 kwietnia 2020 r. Zarząd BTC Studios S.A. z siedzibą w Warszawie ("Emitent", „Spółka”) przedstawia informacje o aktualnym procesie produkcji gier. Poniżej Emitent przedstawia zakres aktualizacji dokonany w przygotowywanych produkcjach: "Taffy: Feed the Kitty" (Android, iOS) - określenie terminu rozpoczęcia promocji i marketingu gry - 20 października 2020 Zaimplementowano nowe, bardziej angażujące użytkownika, okienka z animacjami. Dodano wizualną reprezentację pośrednich stanów zniszczenia przeszkód jak np. pęknięcia. Rozbudowano animacje i dźwięki dla obiektów w grach. Zoptymalizowano procedurę kompilacji projektu osiągając o 30% mniejszy rozmiar gry w Google Play. Zoptymalizowano ceny zakupów wewnątrz gry. Odświeżono elementy interfejsu użytkownika. Gra po finalnej fazie testów jest gotowa do pełnego wsparcia marketingowego i kampanii reklamowej zaplanowanej na październik 2020 r. Tytuł zyska ekspozycję w kanałach TV poprzez spoty oraz w mediach społecznościowych nadawców w formie trailerów, bannerów i linków. “Sadie Sparks' Magic Match" (Android, iOS) - określenie terminu rozpoczęcia promocji i marketingu gry - listopad 2020 Zaimplementowano nagrody dla graczy (pudełka z prezentami). Wprowadzono nowy design codziennych nagród. Zaimplementowano ulepszenia dla nowych graczy (środowisko gry, poczucie postępu). Ulepszono widoczność elementów (interfejs dziennika, interfejs match 3, postacie w dialogach). Dodano nowe obiekty do gameplayu. Ulepszono fizykę obiektów. Dodano nowe animacje. Dodano funkcję pominięcia animacji po ukończeniu poziomu. Wprowadzono użycie gwiazdek dla aktywowania czarów i mikstur wraz z ich animacjami. Wprowadzono główny cel gry: uratowanie Magicznego Królestwa. Gra po ostatniej fazie testów jest poddana ocenie partnerów – właścicieli IP, celem desygnowania tytułu do wsparcia kampanią marketingową i reklamową wstępnie zaplanowaną na listopad 2020 r.. Dokładna data startu kampanii marketingowej zależy od nadawców TV, u których emitowany jest serial. “Taffy's Food Run" (Android, iOS) - wydanie planowane wstępnie na przełom 2020/2021 Emitent opracował prototyp zawierający dwa możliwe gameplay: "Food combination" oraz "Runner". Opracowano najlepsze możliwe rozwiązanie mechanizmu sterowania oraz mechaniki ruchu. Prototypy te pomogły określić kierunki, w których gra będzie dalej rozwijana. We wrześniu br. trwały kolejne fazy testów. “Sadie Sparks - Magic Words" (Android, iOS) - wydanie planowane na grudzień 2020 W wyniku analiz projektu zaplanowanego scenariusza tytułu Emitent ma podjąć decyzję o przesunięciu terminu ukończenia prac nad grą. Pozycja będzie znacznie większym przedsięwzięciem niż wstępnie zaplanowano w budżecie oraz wymaga znacznie większych nakładów finansowych. Decyzję podjęto po analizie potencjału przychodowego. Potencjalny termin kontynuacji prac nad tytułem Emitent poda w kolejnych raportach statusowych. "Smooth Wheel" - pierwsze testy i soft launch Gra jest w finalnej fazie testów i miała swój debiut w postaci soft launchu w sierpniu br. na rynku w USA. “Steam Defence" (Android, iOS); “Overlords: Empires at War" (Android, iOS) “Captain Jack's Adventures" (Android, iOS) - Z powodu rozpoczęcia prac nad nowymi, obiecującymi projektami, Spółka podjęła decyzję o zawieszeniu prac nad tymi tytułami. Gry znajdą się w kalendarzu wydawniczym Spółki na 2021 rok. “Steam Defence" Switch - 2020/2021 Testy wykazały, że gra wymaga wielu modyfikacji i prac nad rozwinięciem zarówno silnika, środowiska jak i scenariusza. Aktualnie Emitent poszukuje partnera, z którym będzie kontynuować prace. Podsumowanie Emitent informuje, że produkcja gier postępuje zgodnie z oczekiwaniami i możliwościami Spółki. Gry mobilne free-to-play, w odróżnieniu od gier płatnych oraz wideo na konsole i PC cechuje podejście “performance-based marketing". Dlatego ich wydanie i początek wsparcia odpowiednimi środkami marketingowymi oparte jest na uzyskaniu w testach założonych najlepszych KPI. Oznacza to, iż grę przed rozpoczęciem akcji marketingowej modyfikuje się do momentu osiągnięcia założonych KPI. Dodatkowo Emitent wskazuje, iż publikuje gry mobilne w oparciu o podpisane umowy licencyjne ze światowymi koncernami, które również muszą zaakceptować zarówno samą grę jak i uzyskiwane KPI przed udzieleniem zgody na rozpoczęcie oficjalnej promocji gry jak również jej wsparcie swoimi kanałami. Modyfikacje harmonogramu wydawniczego są prowadzone na bieżąco ze względu na pozyskanie praw do nowych IP i są rezultatem wdrożenia nowych projektów do planów Spółki na lata 2020/2021. O dalszych postępach prac nad grami Emitent będzie informował w kolejnych raportach miesięcznych. | |