KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr72/2020
Data sporządzenia:2020-10-13
Skrócona nazwa emitenta
NO GRAVITY GAMES S.A.
Temat
Aktualny plan wydawniczy Emitenta
Podstawa prawna
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Treść raportu:
Zarząd No Gravity Game S.A. z siedzibą w Warszawie („Emitent”) przedstawia w załączeniu zaktualizowany plan wydawniczy Emitenta. Emitent informuje, że plan wydawniczy uwzględnia fakt, że z uwagi na pandemię koronawirusa COVID-19, wydłużeniu uległy procesy certyfikacji i wprowadzania gier do sprzedaży na platformach dystrybucji cyfrowej, o czym Emitent informował w ostatnim raporcie kwartalnym. W efekcie tego spowolnienia w I kwartale 2020 roku premierę miały tylko dwie, w II kwartale tylko trzy gry. W III kwartale 2020 Emitent wydał pięć gier (Drag Racing Rivals, Connection Haunted, Kids: Animal Colouring, Pool Pro Gold, Creepy Tale). Daje to łącznie pięć premier w I i II kwartale 2020 roku, czyli tyle samo co w III kwartale 2020 roku. W IV kwartale 2020 Emitent wydał już jedną grę, Powertris, a kolejne są w certyfikacji, bądź czekają na ustalenie terminu premiery. Zgodnie z prezentowanym planem wydawniczym, w IV kwartale 2020 roku premierę powinno mieć łącznie 15 nowych gier* Emitenta (na 17 plat-formach – dwie gry będą wydane na dwóch platformach), a w I kwartale 2021 kwartale kolejnych 14 premier* (na 16 platformach –.Body of Evi-dence zostanie wydane na trzech platformach.). Emitent wyjaśnia, że każda z platform gry jest liczona osobno, jako osobna premiera. Oznacza to, że dana gra może być liczona kilka razy w harmonogramie premier, osobno dla każdej platformy. Łącznie, zgodnie z prezentowanym planem wydawniczym, w całym roku 2020 premierę powinno mieć 27 gier Emitenta, licząc każdą platformę osobno. Emitent zwraca uwagę, że realizacja zaprezentowanego planu wydawniczego, nawet w części, oznaczać powinna istotny wzrost przychodów Emitenta w IV kwartale 2020 i I kwartale 2021 roku, zwłaszcza w związku z tym, że tradycyjnie IV kwartał każdego roku kalendarzowego charaktery-zuje się sezonowym wzrostem przychodów ze sprzedaży gier wideo. Emitent wskazuje, że znaczący przyrost liczby gier wydawanych przez Emitenta wynika z konsekwentnie prowadzonej przez Emitenta działalności wydawniczej. W szczególności, dzięki sukcesom sprzedażowym gier wydanych przez Emitenta w II połowie roku 2019 i w roku 2020, coraz większa liczba deweloperów postrzega Emitenta jako wiarygodnego partnera do wydania tworzonych przez nich gier, co ułatwia pozyskiwanie nowych tytułów do wydania na korzystnych warunkach. Emitent informuje, że w roku 2020, do dnia publikacji niniejszego raportu, sprzedanych zostało łącznie ok. 330 tyś. egzemplarzy gier Emitenta (nie licząc egzemplarzy rozdystrybuowanych w ramach nieodpłatnej promocji). Oznacza to osiągnięcie 82 proc. celu rocznego na rok 2020, na 2,5 miesiąca przed końcem roku. Pozwala to zakładać, że osiągnięcie celu założonego celu rocznego, to jest sprzedaż 400 000 sztuk gier Emitenta, nie jest zagrożone, a nawet prawdopodobne jest przekroczenie założonego celu.
Załączniki
PlikOpis
Plan wydawniczy q4-q12021final.pdfPlan wydawniczy
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
(pełna nazwa emitenta)
(skrócona nazwa emitenta)(sektor wg. klasyfikacji GPW w W-wie)
(kod pocztowy)(miejscowość)
(ulica)(numer)
(telefon)(fax)
(e-mail)(www)
(NIP)(REGON)
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2020-10-13Aleksander SierżęgaPrezes Zarządu
Plan wydawniczy q4-q12021final.pdf