KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | ||||||||||||
Raport bieżący nr | 22 | / | 2021 | |||||||||
Data sporządzenia: | 2021-12-13 | |||||||||||
Skrócona nazwa emitenta | ||||||||||||
Movie Games VR S.A. | ||||||||||||
Temat | ||||||||||||
Rozpoczęcie prac nad własną grą VR | ||||||||||||
Podstawa prawna | ||||||||||||
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne. | ||||||||||||
Treść raportu: | ||||||||||||
Zarząd Movie Games VR S.A. z siedzibą w Warszawie ("Spółka", "Emitent") informuje, że dnia 13 grudnia 2021 roku Spółka rozpoczęła prace nad grą o roboczym tytule "Fix My Spacecar" na platformę VR. “Fix My Spacecar” to gra logiczno-zręcznościowa osadzona w realiach soft science-fiction, w której gracz zmierzy się z wyzwaniem prowadzenia warsztatu dla kosmicznych ścigaczy. Gra zostanie opracowana na podstawie własnego IP Spółki. Emitent przewiduje, że wydanie gry "Fix My Spacecar" nastąpi do końca 2022 roku. Zgodnie z przyjętą polityką informacyjną termin premiery gry zostanie przekazany do wiadomości publicznej za pośrednictwem odrębnego raportu ESPI. W ocenie Emitenta wydanie gry "Fix My Spacecar" może mieć istotny wpływ na wyniki finansowe Spółki w roku 2022 i latach następnych oraz jej dalszy rozwój. |
MESSAGE (ENGLISH VERSION) | |||
Movie Games VR Spółka Akcyjna | ||||||||||||||||
(pełna nazwa emitenta) | ||||||||||||||||
Movie Games VR S.A. | Finanse inne (fin) | |||||||||||||||
(skrócona nazwa emitenta) | (sektor wg. klasyfikacji GPW w W-wie) | |||||||||||||||
00-526 | Warszawa | |||||||||||||||
(kod pocztowy) | (miejscowość) | |||||||||||||||
Krucza | 16/22 | |||||||||||||||
(ulica) | (numer) | |||||||||||||||
+48 (22) 278 27 21 | ||||||||||||||||
(telefon) | (fax) | |||||||||||||||
[email protected] | www.vrmoviegames.pl | |||||||||||||||
(e-mail) | (www) | |||||||||||||||
521-33-39-423 | 140116441 | |||||||||||||||
(NIP) | (REGON) |
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
2021-12-13 | Kamil Mańko | Prezes Zarządu | |||
2021-12-13 | Jan laskowski | Członek Zarządu ds. Virtual Reality |