Spółka twierdzi, że gra zbiera pochlebne recenzje i wzbudza duże zainteresowanie. Produkuje ją warszawskie studio Pixel Crow, a giełdowa firma jest wydawcą. Produkcja powinna być widoczna w jej tegorocznych wynikach.

Z kolei kilka dni temu wystartowała sprzedaż płatnego dodatku (tzw. DLC) do gry „This War od Mine" w wersji na PC. – To pierwsze duże, płatne DLC, które stworzyliśmy i wprowadziliśmy na rynek. Nie mamy zatem doświadczenia, jak tego typu produkty się sprzedają (w tym jak długo). Dlatego z dużą uwagą śledzimy pierwsze wyniki sprzedaży – mówi Dariusz Wolak, odpowiadający w 11 bit studios za relacje inwestorskie. Dodaje, że pierwsze wyniki robią bardzo pozytywne wrażenie, bo DLC, a przy okazji również gra w wersji podstawowej, dotarły do pierwszej dwudziestki rankingu bestsellerów na Steam. Jednocześnie spółka informuje, że sprzedaż wersji konsolowej utrzymuje się na stabilnym, solidnym poziomie.

11 bit studios miało bardzo dobry I kwartał. Natomiast wyniki drugiego w dużej mierze będą zależały od tzw. Summer Sale na Steam – czyli jednej z dwóch największych w roku akcji wyprzedażowych. W 2016 r. przypada ona na przełom II i III kwartału, a rok temu w całości była w drugim. Zatem z jednej strony w tym roku oprócz „TWoM" giełdowa firma będzie też sprzedawać DLC, ale należy się liczyć z tym, że część przychodów z Summer Sale przesunie się na III kwartał. – Cały czas sprzedajemy też konsole i mobilnego „TWoM". Nie wykluczamy, że w tym kwartale zdążymy zaksięgować też część wpływów z planszowej wersji „TWoM", mimo że trafi ona na rynek dopiero w I kwartale 2017 r. – zapowiada przedstawiciel 11 bit studios.

Rok 2017 w spółce upłynie pod znakiem gry „Industrial", której wydanie planowano na ten rok, ale kilka tygodni temu termin został przesunięty, co zaskutkowało mocną przeceną akcji. W poniedziałek podobną sytuację obserwowaliśmy w przypadku notowanego na NewConnect The Farm 51. Po południu jego akcje taniały o ponad 7 proc. Spółka poinformowała o podpisaniu aneksu z Bandai Namco Europe, na mocy którego zwiększono budżet gry „Get Even", zmieniono harmonogram (debiut jest teraz planowany na przełomie I i II kwartału), a także wprowadzono w niej nieznaczne korekty. „Zmiany w projekcie wynikają z wiary obu podmiotów co do rosnącego potencjału marki Get Even" – uspokaja zarząd The Farm 51.