1. RAPORT BIEŻĄCY
2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)
3. INFORMACJE O PODMIOCIE
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | ||||||||||||
Raport bieżący nr | 9 | / | 2024 | |||||||||
Data sporządzenia: | 2024-04-26 | |||||||||||
Skrócona nazwa emitenta | ||||||||||||
GAMES OPERATORS S.A. | ||||||||||||
Temat | ||||||||||||
korekta raportu ESPI nr 8/2024 z dnia 25.04.2024 | ||||||||||||
Podstawa prawna | ||||||||||||
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne. | ||||||||||||
Treść raportu: | ||||||||||||
Zarząd Games Operators S.A. z siedzibą w Warszawie (dalej: Spółka, Emitent) informuje, iż w raporcie ESPI nr 8/2024 z dnia 25 kwietnia 2024 r. omyłkowo zostało podane że przychód z platformy Heybox zostanie doliczony do całkowitych przychodów Gry podczas gdy przychód z platformy Heybox rozliczany jest w ramach wcześniej otrzymanej zaliczki. W związku z powyższym prawidłowa treść ww. raportu jest następująca: Zarząd spółki Games Operators S.A. z siedzibą w Warszawie („Spółka”) niniejszym informuje, że gra Infection Free Zone (Gra”), która miała swoją premierę na platformie Steam w dniu 11 kwietnia 2024 r. została sprzedana w ilości 264,26 tys. sztuk w 14 dni od premiery. Łączne przychody z uwzględnieniem zaliczek od wydawców wyniosły: 12 289 tys. zł Struktura sprzedaży w podziale na platformy przedstawiała się następująco: Steam: 232,4 tys. sztuk Heybox: 25,4 tys. sztuk Strona Spółki / Xsolla: 5 tys. sztuk (formuła Super Early Access) Kistarter: 0,93 tys. sztuk Backerkit: 0,5 tys. sztuk Struktura przychodów w podziale na platformy przedstawiała się następująco. Kwota netto (po odjęciu podatków), po odjęciu prowizji platform oraz zwrotów: Steam: 8 806 tys. zł Heybox (bezzwrotna zaliczka „minimum guarantee”): 1 613 tys. zł Heybox (revenue share, rozliczane w ramach zaliczki „minimum guarantee”): 635 tys. zł Ultimate Games („minimum guarantee” z tytułu sprzedaży na konsole): 1 100 tys. Strona Spółki / Xsolla: 604,8 tys. zł Kistarter: 94,3 tys. zł Backerkit: 69,6 tys. zł Łączny koszt wytworzenia i marketingu Gry nie przekroczył 3 420 tys. zł. Dodatkowo Spółka wypłaca wydawcy Heybox 40% z wpływów netto z regionu Azji obejmujące kraje zgodnie z definicją Steam. Po 14 dniach prowizja należna Heybox wynosi szacunkowo 1 577 tys. zł. Po odjęciu prowizji z tytułu umowy dystrybucyjnej koszty Gry zostały zwrócone w 313 % w przeciągu 14 dni od premiery Gry na Steam. Gra spotkała się z pozytywnym odbiorem graczy, o czym świadczą wystawione przez nich w sklepie STEAM oceny na poziomie „w większości pozytywne”, tj. 70% pozytywnych recenzji. O kolejnych wynikach sprzedażowych Gry Zarząd będzie informował w raportach okresowych. Zarząd Spółki zdecydował o publikacji powyższej informacji z uwagi na fakt, iż może mieć ona istotny wpływ na kształtowanie się sytuacji finansowej i majątkowej Spółki oraz potencjalnie istotny wpływ na wycenę instrumentów finansowych Spółki notowanych na GPW. |
MESSAGE (ENGLISH VERSION) | |||
INFORMACJE O PODMIOCIE>>>
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
2024-04-26 | Bartłomiej Gajewski | Prezes Zarządu | Bartłomiej Gajewski | ||
2024-04-26 | Jakub Ananicz | Członek Zarządu | Jakub Ananicz |