KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | ||||||||||||
Raport bieżący nr | 8 | / | 2021 | |||||||||
Data sporządzenia: | 2021-04-19 | |||||||||||
Skrócona nazwa emitenta | ||||||||||||
KOOL2PLAY S.A. | ||||||||||||
Temat | ||||||||||||
Złożenie wniosku o dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014- 2020 działanie „Projekty B+R przedsiębiorstw” Konkurs: 1/1.1.1/2021 – Szybka ścieżka | ||||||||||||
Podstawa prawna | ||||||||||||
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne. | ||||||||||||
Treść raportu: | ||||||||||||
Zarząd Kool2Play S.A. z siedzibą w Warszawie (dalej: „Spółka”, „Emitent”) informuje, iż w dniu dzisiejszym, tj. 19 kwietnia 2021 roku Emitent złożył wniosek o dofinansowanie projektu: „Rozwój i implementacja algorytmów do budowania sztucznej inteligencji przeciwników w formie dynamicznie dopasowującego poziom trudności, wieloagentowego i heterogenicznego środowiska przy wykorzystaniu metod uczenia przez wzmocnienie na potrzeby innowacyjnych modułów w grze Uragun” w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 działanie „Projekty B+R przedsiębiorstw” Konkurs: 1/1.1.1/2021 – Szybka ścieżka. Emitent wskazuje, iż kwota dofinansowania projektu, o którą ubiega się Emitent to 2.526.486 zł, natomiast całkowita wartość projektu brutto wynosi 3.728.672,50 zł. Planowany okres realizacji projektu to wrzesień 2021-październik 2023. Głównym celem projektu będzie przeprowadzenie prac badawczo-rozwojowych, w rezultacie których wytworzona zostanie innowacja produktowa na skalę międzynarodową, w postaci technologii – modułów silnika do gry Uragun: modułu sztucznej inteligencji przeciwników, gdzie przeciwnicy -Agenci, będą posługiwali się własną inteligencją oraz modułu dynamicznego dopasowywania poziomu trudności, polegającemu na ewaluacji poziomu gracza (zarówno pod względem zręcznościowym jak i taktycznym). Powstały rezultat prac zostanie docelowo zaimplementowany w silniku do gry Uragun vs AI. Realizacja projektu pozwoli na tworzenie zupełnie nowego rodzaju rozgrywki, dopasowanej indywidualne do konkretnego gracza. Emitent planuje wdrożenie rezultatów prac w okresie 3 lat od zakończenia prac badawczych. O rozstrzygnięciu wniosku Emitent będzie informował stosownymi raportami bieżącymi. Osoby reprezentujące spółkę: Marcin Marzęcki – Prezes Zarządu Michał Marzęcki – Członek Zarządu Aleksander Pakulski – Członek Zarządu |
MESSAGE (ENGLISH VERSION) |
KOOL2PLAY SPÓŁKA AKCYJNA | ||||||||||||||||
(pełna nazwa emitenta) | ||||||||||||||||
KOOL2PLAY S.A. | ||||||||||||||||
(skrócona nazwa emitenta) | (sektor wg. klasyfikacji GPW w W-wie) | |||||||||||||||
01-523 | Warszawa | |||||||||||||||
(kod pocztowy) | (miejscowość) | |||||||||||||||
Śmiała | 31A | |||||||||||||||
(ulica) | (numer) | |||||||||||||||
(telefon) | (fax) | |||||||||||||||
(e-mail) | (www) | |||||||||||||||
1132864896 | 146640835 | |||||||||||||||
(NIP) | (REGON) |
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
2021-04-19 | Marcin Marzęcki | Prezes Zarządu | |||
2021-04-19 | Michał Marzęcki | Członek Zarządu |