KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | ||||||||||||
Raport bieżący nr | 15 | / | 2019 | |||||||||
Data sporządzenia: | 2019-06-28 | |||||||||||
Skrócona nazwa emitenta | ||||||||||||
ECC GAMES S.A. | ||||||||||||
Temat | ||||||||||||
Złożenie wniosku w ramach konkursu 1/1.2/POIR 2019_GAMEINN organizowanego przez NCBiR Program Operacyjny Inteligentny Rozwój 2014-2020 | ||||||||||||
Podstawa prawna | ||||||||||||
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne. | ||||||||||||
Treść raportu: | ||||||||||||
Zarząd ECC Games S.A. („Spółka” lub „Emitent”) informuje, że w dniu dzisiejszym złożył wniosek o dofinansowanie w ramach programu 1/1.2/POIR 2019_GAMEINN organizowanego przez NCBiR „Program Operacyjny Inteligentny Rozwój 2014-2020” projektu o tytule: GearShift – budowa silnika zachowania kołowych pojazdów mechanicznych oraz generowania plansz w oparciu o algorytmy sztucznej inteligencji na bazie platformy Unreal Engine. Celem projektu jest opracowanie innowacyjnego w skali globalnej silnika zachowania pojazdów oraz generowania tras w dynamicznym środowisku gier. Tworzony przez Spółkę silnik będzie uniwersalnym narzędziem, pozwalającym dowolnemu zespołowi developerskiemu pracującemu w silniku Unreal tworzyć zaawansowane gry o tematyce motoryzacyjnej. Rezultaty projektu wdrożone zostaną w działalności Emitenta w formie: (1) Wykorzystania silnika w grach wyścigowych tworzonych przez Spółkę. Gry dedykowane będą dla fanów motoryzacji, którzy poszukują tytułu charakteryzującego się realistycznym modelem jazdy a także wymagających modelem rozgrywki, dzięki wysokiej sztucznej inteligencji przeciwników. Gry będą sprzedawane w formie cyfrowej poprzez platformy sprzedażowe takie jak np.: Steam, Appstore, Google Play. (2) Udzielania licencji na korzystanie z opracowanego silnika zachowań pojazdów w dynamicznych środowisku gier. Oferta licencji na korzystanie z systemu będzie kierowana do innych studiów deweloperskich, które będą chciały wykorzystać silnik fizyczny w swoich grach, a licencja na produkt udzielana będzie w dwóch opcjach: (a) licencja na korzystanie z silnika zachowań pojazdów w dynamicznym środowisku gier, (b) licencja na korzystanie z silnika zachowań pojazdów w dynamicznym środowisku gier z pełnym wsparciem technicznym. Koszty kwalifikowane: 7 789 816,25 PLN Dofinansowanie: 5 592 306,25 PLN Wkład własny w kwocie 2 197 510,00 PLN zostanie pokryty z bieżącej działalności Emitenta. |
MESSAGE (ENGLISH VERSION) |
(pełna nazwa emitenta) | ||||||||||||||||
(skrócona nazwa emitenta) | (sektor wg. klasyfikacji GPW w W-wie) | |||||||||||||||
(kod pocztowy) | (miejscowość) | |||||||||||||||
(ulica) | (numer) | |||||||||||||||
(telefon) | (fax) | |||||||||||||||
(e-mail) | (www) | |||||||||||||||
(NIP) | (REGON) |
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
2019-06-28 | Piotr Wątrucki | Prezes Zarządu | |||
2019-06-28 | Jakub Traczyk | Członek Zarządu |