Zarząd Emitenta informuje, iż podczas wizyty Członków Zarządu Spółki w Kijowie oraz w związku ze spotkaniami z przedstawicielami władz, świata biznesu oraz osób związanych z katastrofą w Czarnobylu mających na celu nawiązanie współpracy przy kluczowym obecnie projekcie aplikacji wirtualnej rzeczywistości Emitenta - Chernobyl VR Project - Emitent zawarł porozumienie dotyczące wsparcia wizerunkowego Chernobyl VR Project przez Witalija Kliczkę - byłego boksera, a obecnie mera Kijowa i polityka - przy użyciu wszystkich dostępnych kanałów (media społecznościowe, telewizja, prasa), przy oficjalnej premierze projektu w 30. rocznicę katastrofy - 26 kwietnia 2016 roku oraz umożliwienia premiery projektu w wybranej przez Emitenta lokalizacji w centrum Kijowa. W związku z premierą projektu odbędą się również  dwie konferencje - technologiczna oraz inwestycyjna w kluczowych hubach technologicznych Kijowa.

Pomysł aplikacji Chernobyl VR Project i obecnie dostępne materiały z produkcji wywołały podczas wizyty duże zainteresowanie ze względu na przedmiot projektu, tj. katastrofę, która jest wciąż żywa w pamięci wielu Ukraińców. Szczególnie duże znaczenie ma silny wątek edukacyjny oraz społeczny aplikacji, która będzie przedstawiała historie wielu osób związanych z katastrofą - w szczególności tzw. likwidatorów, którzy byli odpowiedzialni za neutralizację skutków katastrofy.

Emitent zakłada, iż dzięki wizycie Spółki oraz wielu spotkaniom zorganizowanym przy udziale Fundacji "Otwarty Dialog” z lokalnymi politykami, przedstawicielami fundacji wspierających ofiary katastrofy, przedstawicielami mediów oraz potencjalnych partnerów technologicznych związanych z prezentacją, Chernobyl VR Project otwiera drogę do rozpoczęcie współpracy biznesowej również przy kolejnych projektach aplikacji wirtualnej rzeczywistości. Szczególnie interesujące wydają się być wątki związane z turystyką oraz edukacją świata na temat wydarzeń mających miejsce w ostatnim czasie na Ukrainie.

Zarząd Emitenta szacuje, że tak silne wsparcie marketingowe, powinno przełożyć się na istotne zainteresowanie entuzjastów wirtualnej rzeczywistości projektem, a jego sprzedaż może przekroczyć 10 proc. przychodów netto ze sprzedaży produktów.

Podstawa prawna: §3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".
Data Imię i Nazwisko Stanowisko Podpis
2016-03-08 12:17:02Robert SiejkaPrezes Zarządu