Zarząd Nicolas Games S.A. informuje, że realizując strategiczne cele spółki uruchomił wewnętrzne studio developerskie Nicolas Games Intoxicate, którego zadaniem będzie produkcja innowacyjnej gry Afterfall. Afterfall to największy fanowski projekt w historii światowej branży gier komputerowych, który przeistoczył się w komercyjną produkcję. Gra zapowiadana była w wielu serwisach internetowych w Polsce i zagranicą, publikowane były także liczne wywiady, m.in. z głównym designerem projektu opublikowany w prestiżowym "RPGCodex". Przedsięwzięcie będzie miało bardzo istotny wpływ na rozwój spółki w perspektywie długoterminowej. Podstawa prawna: Załącznik nr 1 do Uchwały nr 346/2007 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 30 maja 2007 r. "Informacje Bieżące i Okresowe w Alternatywnym Systemie Obrotu" § 3 ust. 1. |