Według niego IV kw. 2017 r. będzie rekordowy w br. Jednocześnie prezes bydgoskiego studia zapowiada że do końca 2018 r. zwiększy liczbę tytułów w sprzedaży z obecnych czterech do 10. To oznacza sześć premier w ciągu najbliższych 18 miesięcy (wliczając „Metal Fist" i „Outer Pioneer").
Premiera „Highway Getaway", pierwszej tegorocznej gry w programie wydawniczym Vivid Games, była lepsza od oczekiwań. Dotychczas grę pobrało ponad 2,7 mln graczy, a pierwsza aktualizacja, która miała miejsce w maju, przyniosła zauważalną poprawę monetyzacji. - Kolejną aktualizację planujemy na początku lipca. W trakcie najbliższych miesięcy będziemy również poszerzać kanały dystrybucji poza Apple App Store i Google Play - mówi Remigiusz Kościelny.
Jednak wciąż główną siłą napędową giełdowej spółki jest marka „Real Boxing", która została już pobrana blisko 50 mln razy. Najnowsza odsłona marki: „Real Boxing Manny Pacquiao" miała miejsce w kwietniu. W miesiąc od premiery gra została pobrana ponad 1 mln razy. - Uważamy to za dobry wynik. Wskaźniki monetyzacji są zgodne z założeniami. W lipcu planujemy pierwszą aktualizację na obu platformach, która będzie zsynchronizowana z kolejną walką mistrza świata.
Kluczowe dla tegorocznych wyników będą premiery dwóch wspomnianych wcześniej tytułów, na które trzeba czekać do ostatniego kwartału br. - Zidentyfikowaliśmy w „Metal Fist" kilka obszarów, których ulepszenie może w znaczący sposób zwiększyć zakładane wpływy z gry, dlatego z pełną świadomością postanowiliśmy przeznaczyć dodatkowe kilka miesięcy na dopracowanie całości. Wiemy, iż nie unikniemy krytyki części rynku, jednak zależy nam na tym, aby każda z naszych gier wyróżniała się najwyższą jakością i dawała możliwie największe szanse na światowy sukces finansowy - podkreśla prezes Vivida Games.
W tym roku Vivid Games zamierza również podpisać kolejne umowy wydawnicze i zapowiada cztery premiery w roku 2018.