Powody do zadowolenia ma 11 bit studios, które podało, że przychody ze sprzedaży gry „Children of Morta" (premiera w wersji na komputery PC była 3 września) przekroczyły „z istotną nawiązką" nakłady poniesione przez spółkę na stworzenie i wydanie tego tytułu. Rynek na tę informację zareagował ze spokojem – w piątek notowania akcji firmy oscylowały wokół czwartkowego zamknięcia. Sukces gry nie jest niespodzianką – można się było go spodziewać, analizując recenzje i pozycję tytułu na liście bestsellerów na Steamie.

Natomiast mocną przecenę widać było w piątek na akcjach Bloober Teamu i Creepy Jar. Ta ostatnia spółka wypuściła w czwartek na rynek grę „Green Hell", a Bloober pod koniec sierpnia miał premierę „Blair Witch", z którą wiązano duże nadzieje. W piątek Bloober poinformował, że przygotował mobilną wersję swego najpopularniejszego dotychczas tytułu, czyli „Layers of Fear". Ukaże się w wersji na urządzenia z systemem iOS pod koniec roku.