Przychody ze sprzedaży bydgoskiego developera i wydawcy przekroczyły narastająco 8 mln zł. To o ponad 240 proc. więcej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego (styczeń-kwiecień). Zysk netto spółki osiągnął narastająco 1.4 mln zł, a w samym kwietniu 0.4 mln zł.

– Największy wpływ na rosnące przychody ma Real Boxing 2, który w kwietniu zarobił dziesięciokrotnie więcej niż w styczniu. Zwiększamy wydatki marketingowe, w kwietniu zainwestowaliśmy 1.4 mln zł. Do zespołu produktowego skierowaliśmy znaczną część wewnętrznych zasobów. Zamierzamy dobrze wykorzystać potencjał, który wytworzyliśmy w ostatnich miesiącach - m.in. usuwając markę Rocky, oraz rozpoczynając pozyskiwanie użytkowników na dużą skalę. - tłumaczy Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games.

Osiągnięte po czterech miesiącach wyniki oznaczają, że realizacja prognoz na 2020 r. jest coraz bardziej prawdopodobna. Prognoza spółki zakłada wypracowanie 19 mln zł przychodów ze sprzedaży i 3 mln zł zysku neto.

W środę po 12 walory spółki drożały o 5,34 proc., do 1,53 zł.