INTERNET GROUP [IGR] część V
-
- Podporucznik
- Posty: 15186
- Rejestracja: 04 kwie 2006 14:44
- Lokalizacja: Disneyland
REKLAMA
-
- Chorąży sztabowy
- Posty: 5949
- Rejestracja: 02 wrz 2006 10:06
- Lokalizacja: Katowice
-
- Młodszy chorąży
- Posty: 609
- Rejestracja: 20 wrz 2007 20:03
Niech spada z tej spolki wreszcie bo nic dobrego do niej nie wnioslpocieszam się że może dał komuś starter kto chce włożyć większą kasę w spółkę. zwłaszcza że dzisiaj spółka na podobnych poziomach cenowych a obroty ponad milionKOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 42 / 2009
Data sporządzenia: 2009-09-24
Skrócona nazwa emitenta
IGROUP
Temat
Zbycie akcji IGROUP S.A. przez osobę nadzorującą
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne
Treść raportu:
Zarząd Internet Group S.A. informuje, że w dniu 23 września 2009 roku otrzymał od Pana Józefa Jerzego Jędrzejczyka zawiadomienie w trybie ar. 160 ust. 1 ustawy o obrocie instrumentami finansowymi oraz art. 69 ust. 1 ustawy o ofercie.
Zgodnie z powyższym zawiadomieniem Pan Józef Jerzy Jędrzejczyk – Przewodniczący Rady Nadzorczej Spółki zbył na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. w dniach 22 i 23 września 2009 roku 648.000 akcji zwykłych na okaziciela Internet Group S.A. po cenie 1,50 zł za jedną akcję.
Jednocześnie w związku z ww. transakcjami Pan Józef Jerzy Jędrzejczyk zmniejszył swój udział w ogólnej liczbie głosów na Walnym Zgromadzeniu Spółki.
W wyniku ww. transakcji posiada (bezpośrednio i pośrednio przez spółkę TYTAN Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie) wraz z żoną Marzeną Jędrzejczyk łącznie 1.634.297 akcji zwykłych na okaziciela INTERNET GROUP S.A., które stanowią 4,99% w kapitale zakładowym oraz w ogólnej liczbie głosów na Walnym Zgromadzeniu Spółki.
Przed ww. transakcjami zbycia akcji posiadał łącznie (bezpośrednio i pośrednio przez spółkę TYTAN Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie) wraz z żoną Marzeną Jędrzejczyk łącznie 2.282.297 akcji zwykłych na okaziciela INTERNET GROUP S.A., które stanowiły 6,97% w kapitale zakładowym oraz w ogólnej liczbie głosów na Walnym Zgromadzeniu Spółki.
Nazwa arkusza: MESSAGE
-
- Podporucznik
- Posty: 15186
- Rejestracja: 04 kwie 2006 14:44
- Lokalizacja: Disneyland
A wiec, info pozytywneNiech spada z tej spolki wreszcie bo nic dobrego do niej nie wnioslpocieszam się że może dał komuś starter kto chce włożyć większą kasę w spółkę. zwłaszcza że dzisiaj spółka na podobnych poziomach cenowych a obroty ponad milionKOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 42 / 2009
Data sporządzenia: 2009-09-24
Skrócona nazwa emitenta
IGROUP
Temat
Zbycie akcji IGROUP S.A. przez osobę nadzorującą
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne
Treść raportu:
Zarząd Internet Group S.A. informuje, że w dniu 23 września 2009 roku otrzymał od Pana Józefa Jerzego Jędrzejczyka zawiadomienie w trybie ar. 160 ust. 1 ustawy o obrocie instrumentami finansowymi oraz art. 69 ust. 1 ustawy o ofercie.
Zgodnie z powyższym zawiadomieniem Pan Józef Jerzy Jędrzejczyk – Przewodniczący Rady Nadzorczej Spółki zbył na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. w dniach 22 i 23 września 2009 roku 648.000 akcji zwykłych na okaziciela Internet Group S.A. po cenie 1,50 zł za jedną akcję.
Jednocześnie w związku z ww. transakcjami Pan Józef Jerzy Jędrzejczyk zmniejszył swój udział w ogólnej liczbie głosów na Walnym Zgromadzeniu Spółki.
W wyniku ww. transakcji posiada (bezpośrednio i pośrednio przez spółkę TYTAN Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie) wraz z żoną Marzeną Jędrzejczyk łącznie 1.634.297 akcji zwykłych na okaziciela INTERNET GROUP S.A., które stanowią 4,99% w kapitale zakładowym oraz w ogólnej liczbie głosów na Walnym Zgromadzeniu Spółki.
Przed ww. transakcjami zbycia akcji posiadał łącznie (bezpośrednio i pośrednio przez spółkę TYTAN Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie) wraz z żoną Marzeną Jędrzejczyk łącznie 2.282.297 akcji zwykłych na okaziciela INTERNET GROUP S.A., które stanowiły 6,97% w kapitale zakładowym oraz w ogólnej liczbie głosów na Walnym Zgromadzeniu Spółki.
Nazwa arkusza: MESSAGE
-
- Podporucznik
- Posty: 15186
- Rejestracja: 04 kwie 2006 14:44
- Lokalizacja: Disneyland
-
- Starszy chorąży
- Posty: 1372
- Rejestracja: 13 gru 2006 16:27
- Lokalizacja: warszafka
Poniżej transakcje pakietowe, w których Pan JJ Jędrzejczyk oddał 1,98% akcji IG:KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 42 / 2009
Data sporządzenia: 2009-09-24
Skrócona nazwa emitenta
IGROUP
Temat
Zbycie akcji IGROUP S.A. przez osobę nadzorującą
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne
Treść raportu:
Zarząd Internet Group S.A. informuje, że w dniu 23 września 2009 roku otrzymał od Pana Józefa Jerzego Jędrzejczyka zawiadomienie w trybie ar. 160 ust. 1 ustawy o obrocie instrumentami finansowymi oraz art. 69 ust. 1 ustawy o ofercie.
Zgodnie z powyższym zawiadomieniem Pan Józef Jerzy Jędrzejczyk – Przewodniczący Rady Nadzorczej Spółki zbył na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. w dniach 22 i 23 września 2009 roku 648.000 akcji zwykłych na okaziciela Internet Group S.A. po cenie 1,50 zł za jedną akcję.
Jednocześnie w związku z ww. transakcjami Pan Józef Jerzy Jędrzejczyk zmniejszył swój udział w ogólnej liczbie głosów na Walnym Zgromadzeniu Spółki.
W wyniku ww. transakcji posiada (bezpośrednio i pośrednio przez spółkę TYTAN Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie) wraz z żoną Marzeną Jędrzejczyk łącznie 1.634.297 akcji zwykłych na okaziciela INTERNET GROUP S.A., które stanowią 4,99% w kapitale zakładowym oraz w ogólnej liczbie głosów na Walnym Zgromadzeniu Spółki.
Przed ww. transakcjami zbycia akcji posiadał łącznie (bezpośrednio i pośrednio przez spółkę TYTAN Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie) wraz z żoną Marzeną Jędrzejczyk łącznie 2.282.297 akcji zwykłych na okaziciela INTERNET GROUP S.A., które stanowiły 6,97% w kapitale zakładowym oraz w ogólnej liczbie głosów na Walnym Zgromadzeniu Spółki.
http://stooq.pl/t/bt/?s=igr
Zostało mu 1,634 mln akcji i część tego pakietu mógł sprzedać w zeszłym tygodniu, tj. 21-25.09, gdzie skumulowany wolumen w tym okresie wyniósł 1,57 mln akcji.
Kto jednak obserwował handel mógł dostrzec, że cała podaż została odebrana po 1,55, 1,60 i 1,50.
Poniżej dla przypomnienia artykuł z Parkietu z końca sierpnia:
IGroup ujawniła główny powód rozmów z BRE
Urszula Zielińska 27-08-2009, ostatnia aktualizacja 27-08-2009 08:18
Działalność firmy nie jest zagrożona – uważa prezes. Będzie, jeśli rozmowy z bankiem się nie powiodą – ostrzegł audytor
źródło: GG Parkiet
+zobacz więcejDziś Komisja Nadzoru Finansowego odpowie na pytanie, czy Internet Group odpowiednio szybko poinformowała rynek o złamaniu warunków finansowania i negocjacjach z BRE Bankiem o restrukturyzacji zadłużenia. Spółka przyznała wczoraj w sprawozdaniu za I półrocze, że nie dotrzymała wskaźników finansowych wymaganych przez bank, co umożliwia instytucji postawienie kredytów w stan wymagalności. Podała też, że przewidując tę sytuację, w czerwcu podjęła rozmowy z BRE. Audytor – Ernst & Young Audit – ostrzegł akcjonariuszy, że niepowodzenie negocjacji może oznaczać koniec działalności firmy.
Kurs w dół, prezes uspokaja O rozmowach IGroup z BRE Bankiem „Parkiet” napisał w poniedziałek. Jan Wojciechowski, prezes spółki, mówił, że zarząd wystąpił do banku z prośbą o obniżenie rat kredytu na czas kryzysu, który mocno osłabił jej główne reklamowo-marketingowe biznesy. Celem zarządu jest dostosowanie płatności do obecnych przepływów pieniężnych.
Michał Popiołek, dyrektor w departamencie finansowania strukturalnego i mezzanine w BRE, oceniał, że rozmowy z IGroup idą dobrze i zapewne zakończą się porozumieniem w sprawie restrukturyzacji całego długu wobec BRE. O naruszeniu warunków finansowania żadna ze stron nie wspomniała. Mimo to oraz mimo zapewnień firmy i banku, że rozmowy idą dobrze, w poniedziałek, po naszej publikacji, kurs IGroup spadł o 10 proc. Wczoraj notowania spółki obniżyły się o kolejne 4,6 proc. Na zamknięciu sesji akcja kosztowała 1,85 zł.
Jan Wojciechowski podkreślał wczoraj, że działalność grupy nie jest zagrożona. Przypominał, że toczą się rozmowy z bankiem, spółka prowadzi rozmowy w sprawie fuzji z inną firmą giełdową, a dodatkowo IGroup interesują się inwestorzy finansowi. – I bank, i my chcemy zakończyć rozmowy do końca września – mówił.
Rafał Rześny, członek zarządu odpowiedzialny za finanse, wskazywał, że negocjacje mogą przeciągnąć się i zahaczyć jeszcze o październik. Jeśli zakończą się pomyślnie, IGroup zrobi drugie podejście do emisji akcji. Pierwsze zakończyło się przydziałem kilkudziesięciu tysięcy akcji z ponad 10 mln, proponowanych akcjonariuszom po 1,8 zł za sztukę w ramach prawa poboru. IGroup nie udało się pozyskać więc 19 mln zł, za które chciała wykupić obligacje.
Jesienią akcje za ponad 1,8 zł
W jesiennym podejściu cena emisyjna akcji ma być wyższa niż 1,8 zł – podała spółka w sprawozdaniu. – Rozmawiamy z bankiem o różnych scenariuszach. Cena emisyjna będzie zależała od tego, który zostanie zrealizowany – powiedział Rześny. Możliwa jest też emisja obligacji zamiennych na akcje.
Wyniki grupy w II kwartale były słabe. Jej przychody spadły rok do roku o 42 proc., głównie za sprawą niższych przychodów brokera reklamowego CR Media Consulting. Wyniki operacyjny i netto grupy obniżyły się też za sprawą kosztów oferty publicznej (1,08 mln zł).
PARKIET
Czujność zalecana.
IGroup ujawniła główny powód rozmów z BRE
Urszula Zielińska 27-08-2009, ostatnia aktualizacja 27-08-2009 08:18
Działalność firmy nie jest zagrożona – uważa prezes. Będzie, jeśli rozmowy z bankiem się nie powiodą – ostrzegł audytor
źródło: GG Parkiet
+zobacz więcejDziś Komisja Nadzoru Finansowego odpowie na pytanie, czy Internet Group odpowiednio szybko poinformowała rynek o złamaniu warunków finansowania i negocjacjach z BRE Bankiem o restrukturyzacji zadłużenia. Spółka przyznała wczoraj w sprawozdaniu za I półrocze, że nie dotrzymała wskaźników finansowych wymaganych przez bank, co umożliwia instytucji postawienie kredytów w stan wymagalności. Podała też, że przewidując tę sytuację, w czerwcu podjęła rozmowy z BRE. Audytor – Ernst & Young Audit – ostrzegł akcjonariuszy, że niepowodzenie negocjacji może oznaczać koniec działalności firmy.
Kurs w dół, prezes uspokaja O rozmowach IGroup z BRE Bankiem „Parkiet” napisał w poniedziałek. Jan Wojciechowski, prezes spółki, mówił, że zarząd wystąpił do banku z prośbą o obniżenie rat kredytu na czas kryzysu, który mocno osłabił jej główne reklamowo-marketingowe biznesy. Celem zarządu jest dostosowanie płatności do obecnych przepływów pieniężnych.
Michał Popiołek, dyrektor w departamencie finansowania strukturalnego i mezzanine w BRE, oceniał, że rozmowy z IGroup idą dobrze i zapewne zakończą się porozumieniem w sprawie restrukturyzacji całego długu wobec BRE. O naruszeniu warunków finansowania żadna ze stron nie wspomniała. Mimo to oraz mimo zapewnień firmy i banku, że rozmowy idą dobrze, w poniedziałek, po naszej publikacji, kurs IGroup spadł o 10 proc. Wczoraj notowania spółki obniżyły się o kolejne 4,6 proc. Na zamknięciu sesji akcja kosztowała 1,85 zł.
Jan Wojciechowski podkreślał wczoraj, że działalność grupy nie jest zagrożona. Przypominał, że toczą się rozmowy z bankiem, spółka prowadzi rozmowy w sprawie fuzji z inną firmą giełdową, a dodatkowo IGroup interesują się inwestorzy finansowi. – I bank, i my chcemy zakończyć rozmowy do końca września – mówił.
Rafał Rześny, członek zarządu odpowiedzialny za finanse, wskazywał, że negocjacje mogą przeciągnąć się i zahaczyć jeszcze o październik. Jeśli zakończą się pomyślnie, IGroup zrobi drugie podejście do emisji akcji. Pierwsze zakończyło się przydziałem kilkudziesięciu tysięcy akcji z ponad 10 mln, proponowanych akcjonariuszom po 1,8 zł za sztukę w ramach prawa poboru. IGroup nie udało się pozyskać więc 19 mln zł, za które chciała wykupić obligacje.
Jesienią akcje za ponad 1,8 zł
W jesiennym podejściu cena emisyjna akcji ma być wyższa niż 1,8 zł – podała spółka w sprawozdaniu. – Rozmawiamy z bankiem o różnych scenariuszach. Cena emisyjna będzie zależała od tego, który zostanie zrealizowany – powiedział Rześny. Możliwa jest też emisja obligacji zamiennych na akcje.
Wyniki grupy w II kwartale były słabe. Jej przychody spadły rok do roku o 42 proc., głównie za sprawą niższych przychodów brokera reklamowego CR Media Consulting. Wyniki operacyjny i netto grupy obniżyły się też za sprawą kosztów oferty publicznej (1,08 mln zł).
PARKIET
Czujność zalecana.
Obyś miał rację z restrukturyzacją długu, chyba najwyższa pora żebyśmy usłyszeli jakieś pozytywne informacje ze Spółki. Mam nadzieję że termin do końca września zostanie utrzymany. Obserwując zachowanie kursu odnoszę wrażenie, że akcje są pozwoli zbierane pod pozytywne informacje, które mogą przyjść lada dzień...Poniżej dla przypomnienia artykuł z Parkietu z końca sierpnia:
IGroup ujawniła główny powód rozmów z BRE
Urszula Zielińska 27-08-2009, ostatnia aktualizacja 27-08-2009 08:18
Działalność firmy nie jest zagrożona – uważa prezes. Będzie, jeśli rozmowy z bankiem się nie powiodą – ostrzegł audytor
źródło: GG Parkiet
+zobacz więcejDziś Komisja Nadzoru Finansowego odpowie na pytanie, czy Internet Group odpowiednio szybko poinformowała rynek o złamaniu warunków finansowania i negocjacjach z BRE Bankiem o restrukturyzacji zadłużenia. Spółka przyznała wczoraj w sprawozdaniu za I półrocze, że nie dotrzymała wskaźników finansowych wymaganych przez bank, co umożliwia instytucji postawienie kredytów w stan wymagalności. Podała też, że przewidując tę sytuację, w czerwcu podjęła rozmowy z BRE. Audytor – Ernst & Young Audit – ostrzegł akcjonariuszy, że niepowodzenie negocjacji może oznaczać koniec działalności firmy.
Kurs w dół, prezes uspokaja O rozmowach IGroup z BRE Bankiem „Parkiet” napisał w poniedziałek. Jan Wojciechowski, prezes spółki, mówił, że zarząd wystąpił do banku z prośbą o obniżenie rat kredytu na czas kryzysu, który mocno osłabił jej główne reklamowo-marketingowe biznesy. Celem zarządu jest dostosowanie płatności do obecnych przepływów pieniężnych.
Michał Popiołek, dyrektor w departamencie finansowania strukturalnego i mezzanine w BRE, oceniał, że rozmowy z IGroup idą dobrze i zapewne zakończą się porozumieniem w sprawie restrukturyzacji całego długu wobec BRE. O naruszeniu warunków finansowania żadna ze stron nie wspomniała. Mimo to oraz mimo zapewnień firmy i banku, że rozmowy idą dobrze, w poniedziałek, po naszej publikacji, kurs IGroup spadł o 10 proc. Wczoraj notowania spółki obniżyły się o kolejne 4,6 proc. Na zamknięciu sesji akcja kosztowała 1,85 zł.
Jan Wojciechowski podkreślał wczoraj, że działalność grupy nie jest zagrożona. Przypominał, że toczą się rozmowy z bankiem, spółka prowadzi rozmowy w sprawie fuzji z inną firmą giełdową, a dodatkowo IGroup interesują się inwestorzy finansowi. – I bank, i my chcemy zakończyć rozmowy do końca września – mówił.
Rafał Rześny, członek zarządu odpowiedzialny za finanse, wskazywał, że negocjacje mogą przeciągnąć się i zahaczyć jeszcze o październik. Jeśli zakończą się pomyślnie, IGroup zrobi drugie podejście do emisji akcji. Pierwsze zakończyło się przydziałem kilkudziesięciu tysięcy akcji z ponad 10 mln, proponowanych akcjonariuszom po 1,8 zł za sztukę w ramach prawa poboru. IGroup nie udało się pozyskać więc 19 mln zł, za które chciała wykupić obligacje.
Jesienią akcje za ponad 1,8 zł
W jesiennym podejściu cena emisyjna akcji ma być wyższa niż 1,8 zł – podała spółka w sprawozdaniu. – Rozmawiamy z bankiem o różnych scenariuszach. Cena emisyjna będzie zależała od tego, który zostanie zrealizowany – powiedział Rześny. Możliwa jest też emisja obligacji zamiennych na akcje.
Wyniki grupy w II kwartale były słabe. Jej przychody spadły rok do roku o 42 proc., głównie za sprawą niższych przychodów brokera reklamowego CR Media Consulting. Wyniki operacyjny i netto grupy obniżyły się też za sprawą kosztów oferty publicznej (1,08 mln zł).
PARKIET
Czujność zalecana.
Światowy rynek reklamy pokona kryzys już w 2010 roku
Magdalena Lemańska 29-09-2009, ostatnia aktualizacja 29-09-2009 02:16
W przyszłym roku globalne wydatki na reklamę wzrosną o3,2 proc., do 295,1 mld euro
źródło: Rzeczpospolita
Rynek reklamy. Przyszły rok przyniesie powrót do wzrostu na światowym rynku reklamy. Poprawi się sytuacja wszystkich mediów.
+zobacz więcej– Spodziewamy się stabilizacji na rynku reklamy w 2010 r. – podaje konsultingowa firma IDATE w swojej najnowszej prognozie. Według niej w kolejnych latach rynek będzie rósł coraz szybciej (w 2011 r. zwiększy się o 4,3 proc., a w kolejnym – o 4,6 proc., do 321,87 mld euro), a średnioroczna stopa wzrostu w latach 2008 – 2012 wyniesie 4,4 proc.
W przyszłym roku globalnie mają wzrosnąć wydatki na wszystkie media. Najbardziej zwiększą się wpływy reklamowe firm internetowych. Internet jest zresztą jedynym medium, które w skali globalnej nie straciło na kryzysie. Nawet w bieżącym, kryzysowym roku, kiedy w wyniku cięć w budżetach większości firm cały rynek reklamy skurczy się o 7,2 proc., do 286,1 mld euro, wydatki na reklamę internetową na świecie mają urosnąć w dwucyfrowym tempie – o 11,4 proc. (do 38,83 mld euro), a średni wzrost w latach 2008 – 2012 wyniesie aż 71,7 proc. Wpływy telewizji spadną w tym roku o 7,5 proc., do 119,31 mld euro, a radia – o 11,4 proc., do 21,83 mld euro.
Przez kryzys reklamowy najbardziej cierpi prasa, której globalne wpływy w 2008 r. spadły o 5,1 proc., a w tym skurczą się o 11,6 proc. – Prasa na razie nie znalazła jeszcze sposobu na spieniężanie swojej działalności w Internecie tak, by przynosiła przychody porównywalne do tych z wersji papierowych. Wpływy z działalności online wydawców wciąż są dziesięciokrotnie, a nawet 20-krotnie mniejsze niż z wydań papierowych – piszą eksperci IDATE. Zgodnie z prognozami w Polsce pierwszych odczuwalnych zwyżek na rynku reklamy można się spodziewać dopiero w 2011 r.
Magdalena Lemańska 29-09-2009, ostatnia aktualizacja 29-09-2009 02:16
W przyszłym roku globalne wydatki na reklamę wzrosną o3,2 proc., do 295,1 mld euro
źródło: Rzeczpospolita
Rynek reklamy. Przyszły rok przyniesie powrót do wzrostu na światowym rynku reklamy. Poprawi się sytuacja wszystkich mediów.
+zobacz więcej– Spodziewamy się stabilizacji na rynku reklamy w 2010 r. – podaje konsultingowa firma IDATE w swojej najnowszej prognozie. Według niej w kolejnych latach rynek będzie rósł coraz szybciej (w 2011 r. zwiększy się o 4,3 proc., a w kolejnym – o 4,6 proc., do 321,87 mld euro), a średnioroczna stopa wzrostu w latach 2008 – 2012 wyniesie 4,4 proc.
W przyszłym roku globalnie mają wzrosnąć wydatki na wszystkie media. Najbardziej zwiększą się wpływy reklamowe firm internetowych. Internet jest zresztą jedynym medium, które w skali globalnej nie straciło na kryzysie. Nawet w bieżącym, kryzysowym roku, kiedy w wyniku cięć w budżetach większości firm cały rynek reklamy skurczy się o 7,2 proc., do 286,1 mld euro, wydatki na reklamę internetową na świecie mają urosnąć w dwucyfrowym tempie – o 11,4 proc. (do 38,83 mld euro), a średni wzrost w latach 2008 – 2012 wyniesie aż 71,7 proc. Wpływy telewizji spadną w tym roku o 7,5 proc., do 119,31 mld euro, a radia – o 11,4 proc., do 21,83 mld euro.
Przez kryzys reklamowy najbardziej cierpi prasa, której globalne wpływy w 2008 r. spadły o 5,1 proc., a w tym skurczą się o 11,6 proc. – Prasa na razie nie znalazła jeszcze sposobu na spieniężanie swojej działalności w Internecie tak, by przynosiła przychody porównywalne do tych z wersji papierowych. Wpływy z działalności online wydawców wciąż są dziesięciokrotnie, a nawet 20-krotnie mniejsze niż z wydań papierowych – piszą eksperci IDATE. Zgodnie z prognozami w Polsce pierwszych odczuwalnych zwyżek na rynku reklamy można się spodziewać dopiero w 2011 r.
-
- Starszy chorąży
- Posty: 1372
- Rejestracja: 13 gru 2006 16:27
- Lokalizacja: warszafka
009-09-28
Informacja prasowa
Onstream Context – reklama kontekstowa wewnątrz odtwarzaczy video
Grupa Pino.pl, przy współpracy z Adkontekst, uruchomiła nowy format reklamowy – reklamy kontekstowe publikowane podczas emisji plików multimedialnych.
Format Onstream Context to klasyczne reklamy kontekstowe przeniesione do świata odtwarzaczy multimedialnych. Połączenie tych dwóch technologii daje dużą postrzegalność promowanej marki oraz gwarantuje wysokie wskaźniki CTR realizowanych kampanii.
Onstream Context to również pierwszy format reklamowy, serwowany zarówno na serwisach video, jak i wewnątrz odtwarzaczy osadzanych poza stroną. Pozwoli to na monetyzację ponad miliona użytkowników oglądających video osadzane za pośrednictwem serwisów należących do Grupy Pino.
W chwili obecnej, reklamy emitowane są wyłącznie na należącym do Grupy Pino serwisie Patrz.pl, który w ciągu ostatniego miesiąca odwiedziło ponad 4 mln unikalnych użytkowników (gemiusTraffic, sierpień 2009).
Onstream Context to pierwszy tego typu produkt na polskim rynku. Stworzony przez Grupę Pino nowy rodzaj reklam publikowanych bezpośrednio nad streamem w postaci video lub audio, w połączeniu z klasyczną reklamą video w postaci pre-roll, stanowi odpowiedź Grupy na rosnące zainteresowanie formatami zorientowanymi na treści multimedialne.
Więcej informacji o produkcie znajduje się na stronie http://www.onstream.pl
NEXT http://www.parkiet.com/forum/viewtopic. ... 0a#5460968
Informacja prasowa
Onstream Context – reklama kontekstowa wewnątrz odtwarzaczy video
Grupa Pino.pl, przy współpracy z Adkontekst, uruchomiła nowy format reklamowy – reklamy kontekstowe publikowane podczas emisji plików multimedialnych.
Format Onstream Context to klasyczne reklamy kontekstowe przeniesione do świata odtwarzaczy multimedialnych. Połączenie tych dwóch technologii daje dużą postrzegalność promowanej marki oraz gwarantuje wysokie wskaźniki CTR realizowanych kampanii.
Onstream Context to również pierwszy format reklamowy, serwowany zarówno na serwisach video, jak i wewnątrz odtwarzaczy osadzanych poza stroną. Pozwoli to na monetyzację ponad miliona użytkowników oglądających video osadzane za pośrednictwem serwisów należących do Grupy Pino.
W chwili obecnej, reklamy emitowane są wyłącznie na należącym do Grupy Pino serwisie Patrz.pl, który w ciągu ostatniego miesiąca odwiedziło ponad 4 mln unikalnych użytkowników (gemiusTraffic, sierpień 2009).
Onstream Context to pierwszy tego typu produkt na polskim rynku. Stworzony przez Grupę Pino nowy rodzaj reklam publikowanych bezpośrednio nad streamem w postaci video lub audio, w połączeniu z klasyczną reklamą video w postaci pre-roll, stanowi odpowiedź Grupy na rosnące zainteresowanie formatami zorientowanymi na treści multimedialne.
Więcej informacji o produkcie znajduje się na stronie http://www.onstream.pl
NEXT http://www.parkiet.com/forum/viewtopic. ... 0a#5460968
REKLAMA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 206 gości