The Farm 51 Group [F51] cz.3; CHVRP, Get Even, WW3

wszystko na temat spółek publicznych
alkoita2
Chorąży sztabowy
Posty: 5645
Rejestracja: 21 paź 2015 17:50

Postautor: alkoita2 » 27 sie 2016 09:29

Bo klaxon...nie chodzi tylko o grafe....chodzi tez o klimat...emocje...kontrowersje...zajawke...

To dlatego TWoM...lepiej sie sprzedal niz Carther...pomino ze gra wygladala na mega niszowa...

I tu GE....moze zaskoczyc...swoja historia niebanalna....moze ale nie musi....

Wyjdzie w praniu....w kazdym razie...patrzac na kapitalizacje konkurencji...czyli blo..jjb...vvd...to albo oni sa zawyzeni...albo farma jednak niedoceniona....

Moje mocne...sceptyczne podejscie wynikalo...z braku alfy....ale teraz...to widac ze jednak idzie do przodu tworzenie GE...
Dużo lepiej jest kupić wspaniałą firmę za przeciętną cenę, niż przeciętną firmę za wspaniałą cenę - Warren Buffett

REKLAMA


Whitewalker
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2857
Rejestracja: 19 maja 2013 11:29

Postautor: Whitewalker » 27 sie 2016 09:57

No i mamy recenzje jednego z liderów portalowych. h w Polsce.

http://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=11471
Prawda gdzieś jest...

debryl
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2707
Rejestracja: 25 sty 2010 15:22
Lokalizacja: Łódź

Postautor: debryl » 27 sie 2016 09:58

No i mamy recenzje jednego z liderów portalowych. h w Polsce.

http://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=11471
Janus corvinus już to wkleił. :lol:

Zaprezentowane demo jest pod tym względem znacznie słabsze – nie znaczy to jednak, że Get Even wygląda źle, ale na pewno w obecnej formie daleko mu do zapowiedzi. Najsłabiej wypada roślinność, ale tę, zdaje się, trudniej zeskanować niż proste, nieruchome obiekty. Zauważalne było także nie tyle doczytywanie się tekstur, ile ich wyostrzanie, jednak obecni na miejscu przedstawiciele wydawcy obiecali, że problem ten zostanie wyeliminowany. Zwróciłem również uwagę na występujące w różnych punktach to samo graffiti – nie musi być to jednak wcale niedoróbka, a celowe działanie. Jak pisałem, można odnieść wrażenie, że akcja gry dzieje się w głowie samego Blacka, co tłumaczyłoby wszystkie „nadnaturalne” sytuacje, w stylu zamykających się za nami drzwi czy powtarzających się murali.
Źródło: http://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=11471&STR=3

"grafika stworzona jest za pomocą techniki zwanej fotogrametrią, czyli cyfrowym odtwarzaniem obiektów na podstawie fotografii. Wygląda ona całkiem dobrze, ale do tego tematu wrócimy bliżej premiery."
Źródło: http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=99933

Wniosek nie wiem czy słuszny ale jeśli chodzi o samą grafikę tekstur zostanie ona poprawiona a o to wszystkim ostatnio chodziło narzekając na niedostrzeżeniu tej całej fotogrametri... tak się niektórzy zafiksowali na tą fotogrametrie ze nie dostrzegają już nic innego, jakby reszta aspektów gry nie miała znaczenia. Alik dał dobry przykład z twom, ja dodam od siebie tylko tyle, że kiedys nie było takich technologii itd. a ludzie grali w mario brosa itd. i cieszyli się grą. Carter wpisuje się w tą teze, super grafika ale reszta nie urwała du.py...

ggn.
Starszy chorąży
Posty: 1501
Rejestracja: 09 mar 2016 00:32

Postautor: ggn. » 27 sie 2016 13:02

Na temat GE przeczytałem wszystko co zdołałem wydobyć z sieci i nikt nigdzie nie nazwał tej gry
dostałem rozbudowaną przygodówkę z elementami akcji
Redaktor ostro pokłusował po krzakach, wszędzie thriller, horror FPS itp. a tu przygodówka.
Porównania do Cartera chyba tylko poprzez skojarzenia z fotogrametrią, co do reszty to w ten sposób z Carterem można też porównać Resident Evill 7.
A porównywanie sprzedaży obu tytułów "bo fotogrametria" są z czapy, to zupełnie inne gry. O długości nie wspominając (Carter kilka godzin).
Co do reszty wspominam z uporem że to w co grali ludzie na targach to było demo i jako takie ma swoje prawa, włącznie z tym że w niektórych szczegółach mogło być świadomie przygotowane w takiej formie.

Przygodówka...
Get Even is shaping up to be one hell of a headfuck, and one that certainly can't be resolved or interpreted in the space of a single hands-on demo.
...i kilka pytań o multi
http://www.playstationtrophies.org/news ... phone.html

A tu Playstation.de - "Absolutna rekomendacja Gamescom 2016"
https://blog.de.playstation.com/2016/08 ... r=40953865
Ostatnio zmieniony 27 sie 2016 16:15 przez ggn., łącznie zmieniany 1 raz.

ggn.
Starszy chorąży
Posty: 1501
Rejestracja: 09 mar 2016 00:32

Postautor: ggn. » 27 sie 2016 13:54

GE jest w każdym zestawieniu nowych nadchodzących gier TOP 10 z Gamescom na youtube.
(pierwszy link już był)
https://youtu.be/HtG6V6yhQhI?t=121
https://youtu.be/HtfHIM9nlHQ?t=193
https://youtu.be/FXasHJROpTQ?t=333
https://youtu.be/LpJUDUfi7Xs?t=764
https://youtu.be/jByOeLMbLRM?t=109

Top 10 Upcoming HORROR Games in 2016 & 2017
https://youtu.be/cN2RSfOhHew?t=303
https://youtu.be/2_7m45O6Akc?t=278

Nawet Best Trailers z Gamescom
https://youtu.be/soBR6ym_DBM?t=992

radziuuu
Młodszy chorąży
Posty: 475
Rejestracja: 24 maja 2011 16:21

Postautor: radziuuu » 27 sie 2016 14:01

to już wiemy czemu spada :x

ggn.
Starszy chorąży
Posty: 1501
Rejestracja: 09 mar 2016 00:32

Postautor: ggn. » 27 sie 2016 15:31

Mieliśmy w portfelu takich, którzy uznali że gra się nie sprzeda, muszą się wyprzedać lub przekonać że jest inaczej. Przemieli się.
Ale istotne jest nie to co na ten temat myślą sprzedający akcje i je kupujący.
Istotne jaki plan ma Bandai Namco i ich założenia. Ponad dwa lata zaangażowania, wydane pieniądze, reputacja nie po to by być kojarzonym ze słabą i źle sprzedająca się grą.
Mają lepsze rozeznanie niż forumowi eksperci i nie wygłupiają się by po kosztach w mękach przyciąć w roku fiskalnym 200-300 tysięcy sztuk z czego większość po obniżkach. To profesjonaliści, robią dokładny research wielu projektów i wybierają nieliczne, te które najlepiej wróżą. Mają doświadczenie i sprawne kanały dystrybucji. To fabryka. BN ma plan i zrobi tu swoje, dla kursu też. W tym roku fiskalnym mają sprzedać 27mln szt. swoich gier (10 IP). W przyszłym roku plan pewnie mniej więcej taki sam. GE nie będzie najcięższą wagą w ich portfelu, ale też nie będzie zapchajdziurą na 1-2% planu. Uszczkniemy swoje :wink:
Ps.
Rok fiskalny BN do 31 marca. Stawiam na kwiecień.

klonas
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 3499
Rejestracja: 18 gru 2013 19:22

Postautor: klonas » 28 sie 2016 01:51

Oczywiscie, że premiera materiałów o GE to sukces. Tylko i tak nie przekonasz tych nie przekonanych, trzeba ich olać. Największa zagadką była rozgrywka, fabuła. Wiemy coś więcej, ale ci co pisali kiedyś, że grafika to nie wszsytko to teraz piszą, że fotogrametrii nie ma i potencjał jest mniejszy niż TWOM a rozgrywa nie jest tak istotna.

A ja myślę, że potencjał jest podobny z tym, że równiejszy. Twom ma mniejszy potencjał na Xbox i playstatiion

Trochę na odwrót niż LOF.

Tak czy inaczej, plotki o nowej erze w robieniu gier przy pomocy fotogrametrii zapewne zostanie pokazane. GGn przedstawiałw jakiej jakości przedstawiane sąmateriały FPS itd. O tym też wspominali dziennikarze, że bliżej premiery więcej na temat fotogrametri. 90 procent grafiki ma opierać się na tej technologi.

Jednak forumowicze wiedzą lepiej, głównie ci co akcji nie mają.

Potencjał kapitalizacji do możliwego zysku jest duży. Kurs zachowuje się jak zachowuje, zdania nie zmienie i uważam, że jak przyjdzie godzina 0 to Ci co mają zarobić to zarobią a my jedynie podłączeni jesteśmy.

Istotne jest to, że są nowe plany. WW3 oraz podobne produkcje do Czernobyla i coraz śmielej mowa o grze na bazie materiałów z Czernobyla, których mają sporo i właściwie opłacone. Jest jeszcze jeden aspekt, bardzo istotny nie poruszany. GE dało olbrzymie doświadczenie spółce.

W piątek nagle ktoś zdecydował się sprzedać po 12.60 nagle też ktoś zdecydował się kupić w tej samej cenie. Normalnie to warzywniak nikt nie chce nic robić. A tu proszę 4000k akcji co oczywiscie nie jest szałem . Gdzie albo ustawiają się po 30 szt po 100 czasem po 500 szt albo z braku zaintersowania powstają luki po 50 gr na k i s.

Zrozumieć trzeba jedno co dzieje się na farmie od jakiegoś czasu. Zastój. Kto miał mieć akcje to ma. To, że kolarze są to normalne, ale jakie to są ruchy?

Co musi się wydarzyć? To co na każdej innej spółce, albo info, albo decyzja ciągniemy i pojawiają się wtedy Ci co jednak zmienili zdanie i widzą potencjał i tak na tym grajdołku sobie żyjemy.

Nic złego się nie wydarzyło a dobrego wiele, taka sytuacja może niepokoić i można szukać przyczyn. Nawet sprzedaż reality 51 :D

Whitewalker
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2857
Rejestracja: 19 maja 2013 11:29

Postautor: Whitewalker » 29 sie 2016 12:00

Na FB juz kombinują pod HTC Vive, ciekawe kiedy ChrVR będzie dostępny na Steam, to by pomogło w sprzedaży.
Prawda gdzieś jest...

klonas
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 3499
Rejestracja: 18 gru 2013 19:22

Postautor: klonas » 29 sie 2016 12:15

Masz tresc, albo link. Nie znalazlem tresci. Ale cos mieli w sierpniu pokazać. Z tego co pamietam wersje pelną na HTC. 2 dni się ostały.

Whitewalker
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2857
Rejestracja: 19 maja 2013 11:29

Postautor: Whitewalker » 29 sie 2016 12:18

Masz tresc, albo link. Nie znalazlem tresci. Ale cos mieli w sierpniu pokazać. Z tego co pamietam wersje pelną na HTC. 2 dni się ostały.
Pełna wersje na HTC i na Oculusa z Early też pełna zrobić.

Na steamie są w sprzedaży aplikacje na obie te platformy.
Prawda gdzieś jest...

Captain_Obvious
Starszy chorąży
Posty: 1030
Rejestracja: 08 cze 2015 18:38

Postautor: Captain_Obvious » 29 sie 2016 12:55

Było sporo pozytywnych recenzji dema GE, czas na mocno krytyczną. I to od uznanego portalu. O ile zastrzeżenia do grafiki niekoniecznie zaskakują, to po raz pierwszy widzę krytyczną opinię względem sterowania...

http://www.polygon.com/2016/8/22/125881 ... mpressions

ggn.
Starszy chorąży
Posty: 1501
Rejestracja: 09 mar 2016 00:32

Postautor: ggn. » 29 sie 2016 12:57

Enigmatyczny baner bez żadnego tekstu z magicznym "coming soon"...
Na początku lipca w trakcie polskiej premiery Pazdur zapowiadał ChVR na HTC na początek sierpnia. Co, nie wiedział?
Teraz na koniec sierpnia nadal nie ma i "coming soon"... Taki tekst to mogli sobie rzucać w kwietniu.
Niedługo moze się okazać że na HTC w ogóle nie będzie.
Odsyłam do tego co wklejałem o ChVR, cytuję poniżej.
A tu z 22 lipca
DS: Na sierpień planowana jest premiera Chernobyl VR na HTC Vive. Czy możemy spodziewać się, że w niedalekiej przyszłości aplikacja trafi również na bardziej komercyjne zestawy wirtualnej rzeczywistości, takie jak Samsung Gear VR?
WP: Jeżeli dobrze pójdzie, to we wrześniu będzie gotowa wersja na Samsung Gear VR. W tej chwili ważniejszą dla nas platformą jest jednak PlayStation VR, na którą aplikację chcielibyśmy wypuścić późną jesienią. Po pierwsze dlatego, że wtedy wypada premiera zestawu i bylibyśmy jednym z tytułów, które pojawiają się już na starcie. Po drugie dlatego, że późną jesienią kończy się budowa nowego sarkofagu w Czarnobylu i oficjalnie zaczyna się nowa era dla tego regionu. Będzie się to wiązało z tym, że oczy świata znowu będą zwrócone na Ukrainę. Chcemy po raz kolejny zorganizować tam wystawę VR, żeby zaprezentować już nie tylko materiały historyczne, ale także te pokazujące przyszłość, które przy okazji dołączymy do naszej aplikacji.
http://ekspert.ceneo.pl/chernobyl-vr-pr ... emPazdurem

Nic mnie tak nie wkur.wia jak takie motanie i ściemnianie, widać że coś kombinują ale nic nie powiedzą tylko z nas robią durni. Gdzie pełna wersja na Oculusa?
W tym kontekście faktycznie może się okazać że 10tys. sztuk do końca roku, bo z pełną wersją na Oculusa i HTC wyskoczą na sam koniec roku jak negocjacje z Sony się nie powiodą. Bardzo prawdopodobne że cały czas chodzi o exslusiv na PSVR a "coming soon" na HTC to jeszcze z miesiąc jak się nie uda albo "nigdy". Już na początku roku Pazdur twittował o możliwośći exslusiva ChVR, poóźniej sprawa ucichła ale teraz producenci Headsetów walczą na noże o każdego użytkownika i może sprawa odżyła. Sójrzcie na te statystyki ponizej, mozliwe ze decydenci w Sony dostali dodatkowej motywacji ;)
Ciekawy twitt Pazdura z wczoraj:
New age of exclusives: what if console manufacturers pay developers to screw PC versions and prevent Steam from growing?
https://twitter.com/WojciechPazdur/stat ... 8109374464
ChVR?
?
Jako docelową platformę dla aktualnie produkowanej gry HTC Vive wskazało aż 48,6% deweloperów obecnych na zorganizowanej w listopadzie ubiegłego roku konferencji. Nieco mniej (43,2%) twórców gier zapowiedziało wsparcie dla gogli Oculus Rift. Kolejne miejsca w tej kategorii zajęły mobilne gogle Samsung Gear VR (33,8%), Google Cardboard (29,2%) oraz Google Daydream (14,6%). Z kolei na headset Sony PlayStation VR grę tworzy 12,9% developerów. W rankingu znalazły się także okulary rozszerzonej rzeczywistości Microsoft HoloLens (8,8%) oraz headset opierający się na technologii Google Tango (7,3%).
http://www.vrhunters.pl/gogle-htc-vive- ... w-gier-vr/

ggn.
Starszy chorąży
Posty: 1501
Rejestracja: 09 mar 2016 00:32

Postautor: ggn. » 29 sie 2016 13:05

Było sporo pozytywnych recenzji dema GE, czas na mocno krytyczną. I to od uznanego portalu. O ile zastrzeżenia do grafiki niekoniecznie zaskakują, to po raz pierwszy widzę krytyczną opinię względem sterowania...

http://www.polygon.com/2016/8/22/125881 ... mpressions
To ta jedyna negatywna o której pisałem. Autorka chyba nie ogarnęła gry skoro wszyscy inni ogarnęli. Demo było przygotowane m.in. w taki sposób, że sekwencje strzelania i eliminacji wrogów były inscenizowane by dla potrzeb 40minutowego pokazu sztucznie popychać fabułę do przodu.

Laptop-
Chorąży sztabowy
Posty: 5334
Rejestracja: 10 maja 2016 11:36

Postautor: Laptop- » 29 sie 2016 16:21

kaban zbliza sie kolejna zmiana kodu gratulujemy ci :oops: :lol:


Wróć do „Akcje”

REKLAMA

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 218 gości