portfolio planowanych premier jest mocne, jak pokażą dobre wyniki z pierwszych tytułów to lecimy >6 złSłaby debiut playway jednak schłodził inwestorów. Ale też analizując wszystko jeszcze raz dla Vivid może być dobrze i tak. Jest tańszy prawie 3 razy od konkurenta debiutanta i ma silne plany kilku premier gier w 2017 roku. Vivid ma tym samym fundamenty solidne pod przyszły rok.
VIVID GAMES [VVD] Intensyfikacja działalności
REKLAMA
26.10.2016, Warszawa (PAP) - Vivid Games podpisał umowę z firmą Gtoken, na mocy której gra Real Boxing wzbogacona zostanie o postać filipińskiego boksera Manny Pacquiao. Premiera "Real Boxing Manny Pacquiao" planowana jest w II kwartale 2017 r. - podał Vivid Games w komunikacie.
Umowa na wykorzystanie wizerunku Pacquiao obowiązywała będzie przez trzy lata z możliwością przedłużenia.
Real Boxing Manny Pacquiao zawierać będzie grywalną postać Manny’ego Pacquiao, oficjalne zestawy strojów oraz turnieje sygnowane jego nazwiskiem. Premiera gry nastąpi w drugim kwartale 2017 r. na platformach iOS i Android.
Vivid Games posiada również licencję na wykorzystanie postaci Rocky’ego Balboa i innych pięściarzy pojawiających się w serii filmów Rocky, z sukcesem eksploatowanych w grze Real Boxing Rocky.
Gra Real Boxing to największa marka bydgoskiego studia, która trafiła dotychczas do ponad 42,5 mln graczy na całym świecie.
Umowa na wykorzystanie wizerunku Pacquiao obowiązywała będzie przez trzy lata z możliwością przedłużenia.
Real Boxing Manny Pacquiao zawierać będzie grywalną postać Manny’ego Pacquiao, oficjalne zestawy strojów oraz turnieje sygnowane jego nazwiskiem. Premiera gry nastąpi w drugim kwartale 2017 r. na platformach iOS i Android.
Vivid Games posiada również licencję na wykorzystanie postaci Rocky’ego Balboa i innych pięściarzy pojawiających się w serii filmów Rocky, z sukcesem eksploatowanych w grze Real Boxing Rocky.
Gra Real Boxing to największa marka bydgoskiego studia, która trafiła dotychczas do ponad 42,5 mln graczy na całym świecie.
Warszawa, 26.10.2016 (ISBnews) - Vivid Games, dzięki porozumieniu z firmą GTOKEN, pozyskał do serii "Real Boxing" jednego z najsłynniejszych bokserów na świecie Manny'ego Pacquiao. Premiera „Real Boxing Manny Pacquiao" odbędzie się w II kwartale 2017 r. na platformach iOS i Android, a jej premiera wspierana będzie wspólnymi działaniami marketingowymi, podała spółka.
"Vivid Games podpisał kolejną umowę na wykorzystanie licencji światowego formatu. Na mocy porozumienia z firmą GTOKEN, gra Real Boxing wzbogacona zostanie o postać jednego z najlepszych bokserów ostatnich lat – filipińskiego pięściarza Manny Pacquiao. To kolejny przełomowy moment w historii największej marki bydgoskiego studia. Licencja na wykorzystanie wizerunku Manny Pacquiao umocni pozycję gry w swojej kategorii" - czytamy w komunikacie.
"Licencja na użycie marki i wizerunku Manny'ego Pacquiao, to kolejny krok milowy w rozwoju marki Real Boxing. Po raz pierwszy będziemy mogli umożliwić użytkownikom rozgrywkę jednym z najbardziej popularnych pięściarzy na świecie. Z dwoma tytułami opartymi na tak dużych licencjach zapewnimy sobie dominację w tym sektorze rynku" - powiedział prezes Vivid Games Remigiusz Kościelny, cytowany w komunikacie.
Vivid Games posiada również licencję na wykorzystanie kultowej postaci Rocky'ego Balboa i innych pięściarzy pojawiających się w serii filmów Rocky.
Najnowsza edycja Real Boxing zawierać będzie grywalną postać Manny'ego Pacquiao oraz oficjalne zestawy strojów i przedmiotów sygnowanych jego nazwiskiem. Gracze będą mogli toczyć walki w trybie single i multiplayer oraz brać udział w zawodach sygnowanych nazwiskiem legendy światowego boksu.
"To będzie potężne partnerstwo, które będzie lewarem rozwoju zarówno dla GTOKEN jak i Vivid Games" - dodał dyrektor i partner w GTOKEN Kenneth Mark Yong, cytowany w komunikacie.
"Boks to jedna z moich największych miłości i mam nadzieję, że będę mógł podzielić się pasją i zamiłowaniem do tego sportu poprzez Real Boxing Manny Pacquiao" – skomentował Manny Pacquiao, cytowany w komunikacie.
Real Boxing to największa marka studia, która trafiła dotychczas do ponad 42,5 mln graczy na całym świecie.
(ISBnews)
"Vivid Games podpisał kolejną umowę na wykorzystanie licencji światowego formatu. Na mocy porozumienia z firmą GTOKEN, gra Real Boxing wzbogacona zostanie o postać jednego z najlepszych bokserów ostatnich lat – filipińskiego pięściarza Manny Pacquiao. To kolejny przełomowy moment w historii największej marki bydgoskiego studia. Licencja na wykorzystanie wizerunku Manny Pacquiao umocni pozycję gry w swojej kategorii" - czytamy w komunikacie.
"Licencja na użycie marki i wizerunku Manny'ego Pacquiao, to kolejny krok milowy w rozwoju marki Real Boxing. Po raz pierwszy będziemy mogli umożliwić użytkownikom rozgrywkę jednym z najbardziej popularnych pięściarzy na świecie. Z dwoma tytułami opartymi na tak dużych licencjach zapewnimy sobie dominację w tym sektorze rynku" - powiedział prezes Vivid Games Remigiusz Kościelny, cytowany w komunikacie.
Vivid Games posiada również licencję na wykorzystanie kultowej postaci Rocky'ego Balboa i innych pięściarzy pojawiających się w serii filmów Rocky.
Najnowsza edycja Real Boxing zawierać będzie grywalną postać Manny'ego Pacquiao oraz oficjalne zestawy strojów i przedmiotów sygnowanych jego nazwiskiem. Gracze będą mogli toczyć walki w trybie single i multiplayer oraz brać udział w zawodach sygnowanych nazwiskiem legendy światowego boksu.
"To będzie potężne partnerstwo, które będzie lewarem rozwoju zarówno dla GTOKEN jak i Vivid Games" - dodał dyrektor i partner w GTOKEN Kenneth Mark Yong, cytowany w komunikacie.
"Boks to jedna z moich największych miłości i mam nadzieję, że będę mógł podzielić się pasją i zamiłowaniem do tego sportu poprzez Real Boxing Manny Pacquiao" – skomentował Manny Pacquiao, cytowany w komunikacie.
Real Boxing to największa marka studia, która trafiła dotychczas do ponad 42,5 mln graczy na całym świecie.
(ISBnews)
Vivid w Q3 przychody ze sprzedaży 3kk (nie liczę kosztu wytworzenia na własne potrzeby bo z tego nie ma kasy) koszty operacyjne 4,8kk (pomijam amortyzacje bo to nie wydatek pieniężny).
Środki pieniężne na koniec okresu 3,8kk - wystarczy na dwa kwartały, wysokie zobowiązania.
Wniosek: Metal Fist musi być sukcesem.
Spółke należy obserwować - sukces (długotrwałe TOP200 grossing) wszystko zmienia.
Środki pieniężne na koniec okresu 3,8kk - wystarczy na dwa kwartały, wysokie zobowiązania.
Wniosek: Metal Fist musi być sukcesem.
Spółke należy obserwować - sukces (długotrwałe TOP200 grossing) wszystko zmienia.
nie zapominajmy o OPCJi..dla gGIZY....za GF..ktory wcale duzo kapuchy nie daje.......Vivid w Q3 przychody ze sprzedaży 3kk (nie liczę kosztu wytworzenia na własne potrzeby bo z tego nie ma kasy) koszty operacyjne 4,8kk (pomijam amortyzacje bo to nie wydatek pieniężny).
Środki pieniężne na koniec okresu 3,8kk - wystarczy na dwa kwartały, wysokie zobowiązania.
Wniosek: Metal Fist musi być sukcesem.
Spółke należy obserwować - sukces (długotrwałe TOP200 grossing) wszystko zmienia.
Nie chce tutaj sie samochwalic..ale REAL....o tym mowilem...jak opuszczalem poklad..w 2014..o zwiaekszaniu kosztow..niegenerowaniu gotowki...i moim zdaniem kiepskim moedlu rozwoju....podobnym w pewnym sensie ...do wczesniejszego zachlystniecia sie CIGU...jelsi chodiz o rozbudowe....swoich mocy prodyukcyjnych..w cigu sie to kiepsko skonczylo..tutaj tez widac..ze.nie jest za wesolo....
Mogli pzrez jakis czas....zagluszac te kwestie....mnawet pzrez jakis czas....pokazywali ze gotowka im nie ucieka...ale .....w koncu.....RALIZM pzrebija sie......jest NIE ciekawie...z calym tym ich modelem bioznesowym....
WNIOSEK...jest taki jak mowisz...METAL GFIST..musi byc ....najbiedniej...jak RB..zby sie utrzymac na powiedrzni...naweet jesli chodzi o KURS.....GDY bedzie jak GF......byndzie BARDZO CINKO......
Dużo lepiej jest kupić wspaniałą firmę za przeciętną cenę, niż przeciętną firmę za wspaniałą cenę - Warren Buffett
To ile tych hitowych premier zostało po skasowaniu kolejnego tytułu?portfolio planowanych premier jest mocne, jak pokażą dobre wyniki z pierwszych tytułów to lecimy >6 złSłaby debiut playway jednak schłodził inwestorów. Ale też analizując wszystko jeszcze raz dla Vivid może być dobrze i tak. Jest tańszy prawie 3 razy od konkurenta debiutanta i ma silne plany kilku premier gier w 2017 roku. Vivid ma tym samym fundamenty solidne pod przyszły rok.
A jeśli nawet pójdzie na 6 to ile sobie wtedy GIZA policzy za 1,5 mln udziałów?
http://www.infostrefa.com/infostrefa/pl ... owego-rokuNajważniejszą premierą w 2017 r. ma być gra Metal Fist planowana na pierwszy kwartał.
"Widzimy duży potencjał tej gry: ma np. potencjalnie dużo szerszą grupę odbiorców niż Real Boxing i lepiej jest przygotowana do fonetyzacji w modelu FTP. Gra jest zaawansowana, tzw. soft lunch planujemy jeszcze w tym roku" - powiedział prezes.
Po "odpaleniu" soft lunchu trzeba obserwować rankingi appannie (soft lunch to publikacja gry w wybranych krajach i weryfikacja parametrów monetyzacyjnych przez Spółkę).
Jeśli Metal Fist dobrze zaprezentuje się w rankingu grossing krajów soft lunchu sukces kasowy gry stanie się bardzo prawdopodobny.
Vivid Games zakłada wydanie minimum pięciu nowych tytułów w 2017 roku, poinformował prezes Remigiusz Kościelny. Wiąże szczególnie duże nadzieje z "Metal Fist".
"W 2017 roku szykujemy kolejne tytuły. 'Metal Fist' i 'Highway Getaway' wydamy w I kwartale, w następnym ruszy nowa edycja 'Real Boxing' z Manny Pacquiao. Ponadto mamy spory napływ propozycji gier do programu wydawniczego, więc jestem spokojny o przynajmniej dwa kolejne tytuły" – powiedział Kościelny na konferencji prasowej.
Ocenia, że szczególnie „Metal Fist" ma potencjał w związku ze znacznie szerszą grupą odbiorców, lepszym FTUX (first time user experience) i atrakcyjniejszą „pętlą monetyzacji" od Real Boxing. Gra będzie miała również zoptymalizowaną wydajność, rozbudowane elementy zakupów i plik poniżej 100 mb. Highway Getaway będzie z kolei monetyzowany na zasadzie mikropłatności i reklam. Vivid jest tu współproducentem z udziałem w przychodach.
Tymczasem "Real Boxig: Manny Pacquiao" ma szczególny potencjał promocyjny ze względu na aktualnego bokserskiego mistrza świata, szczególnie cenionego w Azji. Vivid Games poniesie niskie nakłady inwestycyjne w związku z nową edycją bokserskiego IP i ma atrakcyjny udział w przychodach z tytułu.
Według słów prezesa, nowe tytuły mają przyciągnąć przede wszystkim nowych użytkowników, a w celu budowania rozpoznawalności Vivid Games wykorzysta swoje know how i relacje ze sklepami.
Kościelny wskazał, że w minionym kwartale przeprowadzono wzmocnienie działu wydawniczego, zwiększenie wydajności produkcji i optymalizację kosztów, co ma przynieść korzyści przy przyszłorocznych wydaniach gier. Ponadto deweloper ma zapewnione finansowanie na realizowanie swoich projektów.
"W 2017 roku szykujemy kolejne tytuły. 'Metal Fist' i 'Highway Getaway' wydamy w I kwartale, w następnym ruszy nowa edycja 'Real Boxing' z Manny Pacquiao. Ponadto mamy spory napływ propozycji gier do programu wydawniczego, więc jestem spokojny o przynajmniej dwa kolejne tytuły" – powiedział Kościelny na konferencji prasowej.
Ocenia, że szczególnie „Metal Fist" ma potencjał w związku ze znacznie szerszą grupą odbiorców, lepszym FTUX (first time user experience) i atrakcyjniejszą „pętlą monetyzacji" od Real Boxing. Gra będzie miała również zoptymalizowaną wydajność, rozbudowane elementy zakupów i plik poniżej 100 mb. Highway Getaway będzie z kolei monetyzowany na zasadzie mikropłatności i reklam. Vivid jest tu współproducentem z udziałem w przychodach.
Tymczasem "Real Boxig: Manny Pacquiao" ma szczególny potencjał promocyjny ze względu na aktualnego bokserskiego mistrza świata, szczególnie cenionego w Azji. Vivid Games poniesie niskie nakłady inwestycyjne w związku z nową edycją bokserskiego IP i ma atrakcyjny udział w przychodach z tytułu.
Według słów prezesa, nowe tytuły mają przyciągnąć przede wszystkim nowych użytkowników, a w celu budowania rozpoznawalności Vivid Games wykorzysta swoje know how i relacje ze sklepami.
Kościelny wskazał, że w minionym kwartale przeprowadzono wzmocnienie działu wydawniczego, zwiększenie wydajności produkcji i optymalizację kosztów, co ma przynieść korzyści przy przyszłorocznych wydaniach gier. Ponadto deweloper ma zapewnione finansowanie na realizowanie swoich projektów.
Patrze na to gł....no
Zarząd Spółki Vivid Games S.A. (dalej jako: "Spółka", "Emitent") informuje, iż Emitent w dniu 10 listopada 2016 nabył 7 750 (słownie: siedem tysięcy siedemset pięćdziesiąt) akcji własnych w cenie 0,10 zł za jedną akcję w ramach realizacji postanowień umów zawartych z pracownikami i współpracownikami Spółki w ramach Akcyjnego Programu Motywacyjnego, zgodnie z upoważnieniem udzielonym Uchwałą nr 7 Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia Spółki z dnia 21 sierpnia 2015. Nabyte akcje stanowią 0,027% udziału w kapitale zakładowym i ogólnej liczbie głosów na Walnym Zgromadzeniu Akcjonariuszy Spółki.
Łączna liczba aktualnie posiadanych przez Emitenta akcji własnych wynosi 69 291 akcji stanowiących 0,24% udziału w kapitale zakładowym i ogólnej liczbie głosów na Walnym Zgromadzeniu Akcjonariuszy Spółki.
To jakaś pseudo emisja !!!!!Skoro zarząd po 10 groszy skupuje
Zarząd Spółki Vivid Games S.A. (dalej jako: "Spółka", "Emitent") informuje, iż Emitent w dniu 10 listopada 2016 nabył 7 750 (słownie: siedem tysięcy siedemset pięćdziesiąt) akcji własnych w cenie 0,10 zł za jedną akcję w ramach realizacji postanowień umów zawartych z pracownikami i współpracownikami Spółki w ramach Akcyjnego Programu Motywacyjnego, zgodnie z upoważnieniem udzielonym Uchwałą nr 7 Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia Spółki z dnia 21 sierpnia 2015. Nabyte akcje stanowią 0,027% udziału w kapitale zakładowym i ogólnej liczbie głosów na Walnym Zgromadzeniu Akcjonariuszy Spółki.
Łączna liczba aktualnie posiadanych przez Emitenta akcji własnych wynosi 69 291 akcji stanowiących 0,24% udziału w kapitale zakładowym i ogólnej liczbie głosów na Walnym Zgromadzeniu Akcjonariuszy Spółki.
To jakaś pseudo emisja !!!!!Skoro zarząd po 10 groszy skupuje
REKLAMA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 229 gości