witam .... wszyscy cali i zdrowi ?
troche bujalo w zeszlym tygodniu .... kto pamieta co pisalem tu i owdzie wie ze nigdy nie wierzylem w naturalny kryzys w stanach ... od poczatku wierzylem ze to dety kryzys celowo rozpoczety i sterowany z '' gornych '' pieter swiatowej finansjery ... miejmy nadzieje ze pomalutku bedziemy wracac do normalnosci gdzie o wycenie decyduje zysk ....
z tego tez powodu / powracania do normalnosci / mozna przypuszczac ze siewiera nie bedzie sklonny do zawierania '' byle jakich '' porozumien jesli w ogole jest sklonny do jakichkolwiek ...
a na razie lsi pracuje normalnie :
http://www.lsisoftware.pl/pl/wiadomosci ... lness.aspx
oczywiscie nie musze dodawac ze w piatek skubnalem swoja zwykla dzialke 200+ akcji dla obnizenia sredniej ....
LSI Software [LSI] cz.3
REKLAMA
stan z dnia: 2008-09-23 09:05:04
Komunikat o kwocie i liczbie otrzymanych wniosków do Działania 8.2 PO IG na dzień 22.09.2008 r.
Uprzejmie informujemy, że w ramach działania 8.2 PO IG do dnia 22 września 2008 r. do Regionalnych Instytucji Finansujących (RIF) wpłynęło 38 wniosków o dofinansowanie na łączną kwotę 16.203.621,10 zł.
Zgodnie z Regulaminem przeprowadzania konkursu nabór wniosków do działania zostanie wstrzymany po osiągnięciu poziomu 100 % alokacji dla działania 8.2 PO IG na rok 2008, tj. kwoty 73.876.000,00 zł. PARP z 3-dniowym wyprzedzeniem, poinformuje o wstrzymaniu naboru wniosków oraz dacie, do której wnioski będą przyjmowane i rejestrowane w RIF.
Kolejne komunikaty o kwocie i liczbie otrzymanych wniosków będą publikowane na stronie internetowej PARP.
74/108/212/247/, ID=5557
Komunikat o kwocie i liczbie otrzymanych wniosków do Działania 8.2 PO IG na dzień 22.09.2008 r.
Uprzejmie informujemy, że w ramach działania 8.2 PO IG do dnia 22 września 2008 r. do Regionalnych Instytucji Finansujących (RIF) wpłynęło 38 wniosków o dofinansowanie na łączną kwotę 16.203.621,10 zł.
Zgodnie z Regulaminem przeprowadzania konkursu nabór wniosków do działania zostanie wstrzymany po osiągnięciu poziomu 100 % alokacji dla działania 8.2 PO IG na rok 2008, tj. kwoty 73.876.000,00 zł. PARP z 3-dniowym wyprzedzeniem, poinformuje o wstrzymaniu naboru wniosków oraz dacie, do której wnioski będą przyjmowane i rejestrowane w RIF.
Kolejne komunikaty o kwocie i liczbie otrzymanych wniosków będą publikowane na stronie internetowej PARP.
74/108/212/247/, ID=5557
Promocja Polski w CNN
2008.09.24
W dniu 26 września 2008 r. rusza 12-tygodniowa kampania promocyjna polskiej gospodarki oraz turystyki w stacji telewizyjnej CNN International. Polska prezentowana będzie jako kraj nowoczesny i dynamiczny, atrakcyjny turystycznie oraz jako wiarygodny partner gospodarczy i dogodne miejsce dla inwestycji.
Realizacja kampanii możliwa jest dzięki współpracy Ministerstwa Spraw Zagranicznych, Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych, Polskiej Organizacji Turystycznej oraz Polskich Linii Lotniczych LOT. Jej celem jest budowa pozytywnego wizerunku naszego kraju. Warto podkreślić dawno nie podejmowaną, ścisłą współpracę organizacji zajmujących się promocją Polski we wspólnym projekcie.
Należy dodać, że w tym samym czasie na antenie CNN promować się będą polskie miasta Gdańsk, Warszawa i Łódź oraz Giełda Warszawska. Tak więc synergia działań podmiotów budżetowych, samorządowych oraz biznesu zaowocuje niespotykaną do tej pory kampanią promującą Polskę.
Powstały dwa spoty promocyjne ukazujące Polskę jako kraj o dynamicznie rozwijającej się gospodarce, nowoczesny, będący ważnym punktem na turystycznej mapie Europy oraz oferujący wiele możliwości dla dynamicznych i aktywnych osób.
Kampania zainaugurowana zostanie 26 września i zakończy się 14 grudnia 2008. Na przestrzeni 12 tygodni oba 30-sekundowe spoty zostaną wyemitowane w CNN 625 razy. W uzupełnieniu kampanii telewizyjnej, spoty zostaną wyświetlone na stronach CNN.com, CNN.com/International i CNNMoney.com minimum 1 000 000 razy. Dodatkowo kampanię w Internecie wspierać będą banery reklamowe Polski na stronie www.cnn.com/poland .
Kampania Polski w CNN jest uzupełnieniem promocji naszego kraju poprzez serię programów przygotowanych przez CNN, poświęconych Polsce, jej gospodarce, polityce, turystyce i kulturze prezentowanych pod tytułem ”Eye on Poland”, których emisja odbędzie się między 6 a 12 października 2008 r. W tym czasie uwaga opinii publicznej zwrócona będzie na Polskę, a spoty promocyjne wzmocnią efekt zainteresowania krajem.
Piotr Paszkowski
Rzecznik Prasowy MSZ
źródło:
http://www.msz.gov.pl/Promocja,Polski,w,CNN,21628.html
2008.09.24
W dniu 26 września 2008 r. rusza 12-tygodniowa kampania promocyjna polskiej gospodarki oraz turystyki w stacji telewizyjnej CNN International. Polska prezentowana będzie jako kraj nowoczesny i dynamiczny, atrakcyjny turystycznie oraz jako wiarygodny partner gospodarczy i dogodne miejsce dla inwestycji.
Realizacja kampanii możliwa jest dzięki współpracy Ministerstwa Spraw Zagranicznych, Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych, Polskiej Organizacji Turystycznej oraz Polskich Linii Lotniczych LOT. Jej celem jest budowa pozytywnego wizerunku naszego kraju. Warto podkreślić dawno nie podejmowaną, ścisłą współpracę organizacji zajmujących się promocją Polski we wspólnym projekcie.
Należy dodać, że w tym samym czasie na antenie CNN promować się będą polskie miasta Gdańsk, Warszawa i Łódź oraz Giełda Warszawska. Tak więc synergia działań podmiotów budżetowych, samorządowych oraz biznesu zaowocuje niespotykaną do tej pory kampanią promującą Polskę.
Powstały dwa spoty promocyjne ukazujące Polskę jako kraj o dynamicznie rozwijającej się gospodarce, nowoczesny, będący ważnym punktem na turystycznej mapie Europy oraz oferujący wiele możliwości dla dynamicznych i aktywnych osób.
Kampania zainaugurowana zostanie 26 września i zakończy się 14 grudnia 2008. Na przestrzeni 12 tygodni oba 30-sekundowe spoty zostaną wyemitowane w CNN 625 razy. W uzupełnieniu kampanii telewizyjnej, spoty zostaną wyświetlone na stronach CNN.com, CNN.com/International i CNNMoney.com minimum 1 000 000 razy. Dodatkowo kampanię w Internecie wspierać będą banery reklamowe Polski na stronie www.cnn.com/poland .
Kampania Polski w CNN jest uzupełnieniem promocji naszego kraju poprzez serię programów przygotowanych przez CNN, poświęconych Polsce, jej gospodarce, polityce, turystyce i kulturze prezentowanych pod tytułem ”Eye on Poland”, których emisja odbędzie się między 6 a 12 października 2008 r. W tym czasie uwaga opinii publicznej zwrócona będzie na Polskę, a spoty promocyjne wzmocnią efekt zainteresowania krajem.
Piotr Paszkowski
Rzecznik Prasowy MSZ
źródło:
http://www.msz.gov.pl/Promocja,Polski,w,CNN,21628.html
REKLAMA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: daimond i 103 gości