i teraz tylko musimy się zastanowic skąd je wziąć!
dajcie mi kilka dni
BMP AG [BMP] cz.VI
REKLAMA
-
- Starszy sierżant sztabowy
- Posty: 326
- Rejestracja: 09 sie 2007 13:35
- Lokalizacja: Kraków
-
- Starszy sierżant sztabowy
- Posty: 326
- Rejestracja: 09 sie 2007 13:35
- Lokalizacja: Kraków
Teoretyzując i gdybając, gdybyśmy chcieli zlikwidować fundusz i zamienić wszystkie spółki na gotówkę to moglibyśmy otrzymać: 12 mln EUR za Revotara, 15 mln EUR za portfel Media Investors (wg wyceny z ostatniej prezentacji), 4 mln EUR za trzy spółki notowane we Frankfurcie (po ostatnich kursach zamknięcia Heliocentris 5,15 EUR, TFG Capital 1,60 EUR, Salt of Life 9,90 EUR), za pozostałe spółki licząc po kosztach inwestycji (czyli bez żadnego zysku) 4 mln EUR (Newtron, Ergotrade, ETH i Tembit), RAZEM 35 mln EUR. Równe 2 EUR na akcję, plus gotówka, plus udziały w funduszach partnerskich jak np. b-to-v, plus 50% udziałów w firmie zarządzającej funduszami König & Cie. International Private Equity GmbH & Co KG. (75 mln EUR aktywów).
Teoretyzując i gdybając, gdybyśmy chcieli zlikwidować fundusz i zamienić wszystkie spółki na gotówkę to moglibyśmy otrzymać: 12 mln EUR za Revotara, 15 mln EUR za portfel Media Investors (wg wyceny z ostatniej prezentacji), 4 mln EUR za trzy spółki notowane we Frankfurcie (po ostatnich kursach zamknięcia Heliocentris 5,15 EUR, TFG Capital 1,60 EUR, Salt of Life 9,90 EUR), za pozostałe spółki licząc po kosztach inwestycji (czyli bez żadnego zysku) 4 mln EUR (Newtron, Ergotrade, ETH i Tembit), RAZEM 35 mln EUR. Równe 2 EUR na akcję, plus gotówka, plus udziały w funduszach partnerskich jak np. b-to-v, plus 50% udziałów w firmie zarządzającej funduszami König & Cie. International Private Equity GmbH & Co KG. (75 mln EUR aktywów).
jak zawsze maxmod !!! konkretnie i na temat.
i wszystko jasne:-)
wyrażam moje osobiste poglądy, w żaden sposób nie można ich traktować jako rekomendacji !:-)
http://www.stockwatch.pl/forum, https://twitter.com/
Brak kary w przeszłości rozzuchwala na przyszłość
http://www.stockwatch.pl/forum, https://twitter.com/
Brak kary w przeszłości rozzuchwala na przyszłość
-
- Młodszy chorąży sztabowy
- Posty: 2126
- Rejestracja: 02 sty 2007 00:57
tylko k... dlaczego tylko my to widzimy i Borman , zapraszamy szersze grono inwestorów ( z grubymi portfelami ).Teoretyzując i gdybając, gdybyśmy chcieli zlikwidować fundusz i zamienić wszystkie spółki na gotówkę to moglibyśmy otrzymać: 12 mln EUR za Revotara, 15 mln EUR za portfel Media Investors (wg wyceny z ostatniej prezentacji), 4 mln EUR za trzy spółki notowane we Frankfurcie (po ostatnich kursach zamknięcia Heliocentris 5,15 EUR, TFG Capital 1,60 EUR, Salt of Life 9,90 EUR), za pozostałe spółki licząc po kosztach inwestycji (czyli bez żadnego zysku) 4 mln EUR (Newtron, Ergotrade, ETH i Tembit), RAZEM 35 mln EUR. Równe 2 EUR na akcję, plus gotówka, plus udziały w funduszach partnerskich jak np. b-to-v, plus 50% udziałów w firmie zarządzającej funduszami König & Cie. International Private Equity GmbH & Co KG. (75 mln EUR aktywów).
cisza przed burza...
wyrażam moje osobiste poglądy, w żaden sposób nie można ich traktować jako rekomendacji !:-)
http://www.stockwatch.pl/forum, https://twitter.com/
Brak kary w przeszłości rozzuchwala na przyszłość
http://www.stockwatch.pl/forum, https://twitter.com/
Brak kary w przeszłości rozzuchwala na przyszłość
-
- Starszy sierżant sztabowy
- Posty: 326
- Rejestracja: 09 sie 2007 13:35
- Lokalizacja: Kraków
Nowi klienci nugg.ad
Komunikat Prasowy
+++ nugg.ad AG: Austriacy i Szwedzi stawiają na targetowanie nugg.ad
nugg.ad ugruntowuje pozycję na rynku rozwiązań targetingowych dla
dostawców jakościowych treści
Austriacki KRONEHIT i szwedzki Expressen weszły do europejskiego
portfela klientów
Rozwiązania nugg.ad działają w serwisach Kronehit.at, Expressen.se
GT.se i KvP.se
Berlin, 25.02.2009
Lider rynku predykcyjnego targetowania behawioralnego nugg.ad rozszerza europejski portfel klientów, do którego dołączy jedyna ogólnokrajowa prywatna stacja radiowa Austrii KRONEHIT oraz szwedzki koncern medialny Expressen. Niedawno podpisano umowy dotyczące wdrożenia rozwiązań nugg.ad w serwisach Kronehit.at, Expressen.se, GT.se oraz KvP.se. nugg.ad umożliwia KRONEHIT i Expressen precyzyjne zorientowanie reklamy na grupy docelowe w oparciu o socjodemografię, styl życia oraz zainteresowanie produktami.
"Jesteśmy bardzo zadowoleni, że udało się nam zdobyć dwóch silnych nowych klientów, którzy zaufali predykcyjnemu targetowaniu behawioralnemu nugg.ad – KRONEHIT w Austrii oraz Expressen w Szwecji. Wbrew wszystkim krytycznym prognozom dla branży reklamowej nugg.ad dalej wzmacnia swoją pozycję lidera na rynku. Z optymizmem patrzymy na nowy rok obrotowy 2009", mówi Stephan Noller, CEO firmy nugg.ad.
"Świat obfituje w różne formy i wrażenia reklamowe. W takiej sytuacji precyzyjne dotarcie do właściwych grup docelowych jest podstawą efektywnej reklamy. Bardzo się cieszę zatem ze współpracy z nugg.ad, partnerem specjalizującym się właśnie w tym zakresie, i zakładam, że nasza współpraca będzie niezwykle owocna, szczególnie dla naszych reklamodawców", mówi dr Ernst Swoboda, prezes zarządu KRONEHIT.
Szwedzki dom mediowy Expressen jest członkiem Grupy Bonnier AB i wydaje - obok dziennika Expressen – także dzienniki GT (Göteborgs-Tidningen) oraz KvP (Kvällsposten). Oferta medialna Expressen dociera łącznie do 1,5 mln czytelników dziennie. Serwisy internetowe tych gazet - Expressense., GT.se i KvP.se – odwiedzane są przez 1,8 miliona unikalnych użytkowników w tygodniu. Około jedna piąta Szwedów czyta wiadomości Expressen. Jest to grupa docelowa reprezentująca wszystkie warstwy społeczne, płcie i grupy wiekowe.
"Dzięki predykcyjnemu targetowaniu behawioralnemu nugg.ad jesteśmy w stanie zaoferować naszym reklamodawcom rozwiązania pozwalające na precyzyjne określenie grup docelowych i efektywne kierowanie reklamy. Przyczynia się to do dodatkowego zwiększenia efektywności reklamy i wydajności kampanii w naszych serwisach, zapewniając ich optymalne wykorzystanie”, mówi Mikael Larsson, menedżer ds. rozwoju biznesu Expressen.
Komunikat Prasowy
+++ nugg.ad AG: Austriacy i Szwedzi stawiają na targetowanie nugg.ad
nugg.ad ugruntowuje pozycję na rynku rozwiązań targetingowych dla
dostawców jakościowych treści
Austriacki KRONEHIT i szwedzki Expressen weszły do europejskiego
portfela klientów
Rozwiązania nugg.ad działają w serwisach Kronehit.at, Expressen.se
GT.se i KvP.se
Berlin, 25.02.2009
Lider rynku predykcyjnego targetowania behawioralnego nugg.ad rozszerza europejski portfel klientów, do którego dołączy jedyna ogólnokrajowa prywatna stacja radiowa Austrii KRONEHIT oraz szwedzki koncern medialny Expressen. Niedawno podpisano umowy dotyczące wdrożenia rozwiązań nugg.ad w serwisach Kronehit.at, Expressen.se, GT.se oraz KvP.se. nugg.ad umożliwia KRONEHIT i Expressen precyzyjne zorientowanie reklamy na grupy docelowe w oparciu o socjodemografię, styl życia oraz zainteresowanie produktami.
"Jesteśmy bardzo zadowoleni, że udało się nam zdobyć dwóch silnych nowych klientów, którzy zaufali predykcyjnemu targetowaniu behawioralnemu nugg.ad – KRONEHIT w Austrii oraz Expressen w Szwecji. Wbrew wszystkim krytycznym prognozom dla branży reklamowej nugg.ad dalej wzmacnia swoją pozycję lidera na rynku. Z optymizmem patrzymy na nowy rok obrotowy 2009", mówi Stephan Noller, CEO firmy nugg.ad.
"Świat obfituje w różne formy i wrażenia reklamowe. W takiej sytuacji precyzyjne dotarcie do właściwych grup docelowych jest podstawą efektywnej reklamy. Bardzo się cieszę zatem ze współpracy z nugg.ad, partnerem specjalizującym się właśnie w tym zakresie, i zakładam, że nasza współpraca będzie niezwykle owocna, szczególnie dla naszych reklamodawców", mówi dr Ernst Swoboda, prezes zarządu KRONEHIT.
Szwedzki dom mediowy Expressen jest członkiem Grupy Bonnier AB i wydaje - obok dziennika Expressen – także dzienniki GT (Göteborgs-Tidningen) oraz KvP (Kvällsposten). Oferta medialna Expressen dociera łącznie do 1,5 mln czytelników dziennie. Serwisy internetowe tych gazet - Expressense., GT.se i KvP.se – odwiedzane są przez 1,8 miliona unikalnych użytkowników w tygodniu. Około jedna piąta Szwedów czyta wiadomości Expressen. Jest to grupa docelowa reprezentująca wszystkie warstwy społeczne, płcie i grupy wiekowe.
"Dzięki predykcyjnemu targetowaniu behawioralnemu nugg.ad jesteśmy w stanie zaoferować naszym reklamodawcom rozwiązania pozwalające na precyzyjne określenie grup docelowych i efektywne kierowanie reklamy. Przyczynia się to do dodatkowego zwiększenia efektywności reklamy i wydajności kampanii w naszych serwisach, zapewniając ich optymalne wykorzystanie”, mówi Mikael Larsson, menedżer ds. rozwoju biznesu Expressen.
REKLAMA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości