„The Witcher: Monster Slayer" to mobilna gra, osadzona w uniwersum „Wiedźmina". Produkcja wykorzystuje rzeczywistość rozszerzoną. Autorem gry jest studio zależne CD Projektu, Spokko. Premierę zaplanowano na 21 lipca, ale gracze donoszą, że nowy tytuł nadal nie ruszył, a zamiast tego pojawia się komunikat: "Przerwa techniczna. Pracujemy nad usprawnieniami technicznymi gry".

Zweryfikowaliśmy te informację w CD Projekcie. - Tak, w związku z problemami technicznymi i trwającym procesem ich rozwiązywania, gra pozostaje obecnie w trybie serwisowym. Zespół Spokko pracuje nad przywróceniem dostępu do gry w jak najszybszym czasie. Na ten moment trudno nam jest potwierdzić konkretną godzinę przywrócenia dostępności - informuje Marek Bugdoł, z działu relacji inwestorskich CD Projektu. Dodaje, że jeśli chodzi o kwestę oceny graczy i zainteresowania grą, to na pierwsze wnioski będziemy musieli poczekać zapewne kilka dni, sam dzień premiery nie przedstawi wiarygodnego obrazu.

„The Witcher: Monster Slayer" ma zadebiutować na platformach iOS i Android. Od kwietnia trwały otwarte beta-testy gry. Najbardziej popularną grą mobilną z elementami rzeczywistości rozszerzonej jest „Pokemon GO".

Inwestorzy spokojnie reagują na kłopoty techniczne związane z dzisiejszą premierą. Po południu kurs studia rośnie o ponad 2 proc. do 192,3 zł.