W pierwszej kolejności do sklepów trafią projekty własne studia. Na 31 maja zaplanowano premierę „Space Pioneer". Gra zadebiutuje na platformie iOS. W czerwcu na rynek trafić ma z kolei „Metal Fist", a w sierpniu - w sklepie Apple App Store - pozyskany w programie wydawniczym „Gravity Rider". Premiery na platformie Android odbywać się będą z dwutygodniowym przesunięciem względem iOS. „Space Pioneer" do sklepu Google Play trafi zatem 15 czerwca.

- Podczas ustalania dziennych dat pod uwagę bierzemy szereg czynników zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych. Weryfikacji podlegają metryki użytkowe i monetyzacyjne oraz niezawodność gry, ale także możliwości ekspozycji w konkretnym terminie w kanałach sprzedaży - podkreśla prezes Vivid Games Remigiusz Kościelny.

Wszystkie trzy gry od wielu miesięcy znajdują się w fazie beta testów. - Każdą grę realizujemy z pełnym zaangażowaniem. Ostatnie miesiące były okresem intensywnej akumulacji wiedzy i doświadczenia. Oczekujemy wyników, które będą wyższe niż te osiągnięte przy marce „Real Boxing" - zapowiada Remigiusz Kościelny. Produkcja tytułów wkroczyła w fazę przygotowania do premiery. Testowane są ostatnie funkcjonalności, przygotowywane są materiały marketingowe na potrzeby kampanii promocyjnych.